سه شنبه, ۲ بهمن, ۱۴۰۳ / 21 January, 2025
مجله ویستا
راهنمای تحقیقات بازاریابی
مترجم : علیمیرزایی - سعید
ویراستار : شریعتیراد - سمیهوثوقی - علی
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۰۴/۰۱
رده دیویی : ۶۵۸.۸
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۶۶
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۴۱۵/ر۲۴
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۵۸۹۰-۲۹-۲
در کتاب, ابتدا ضرورت تحقیقات بازاریابی و اصول مربوط به آن, سپس مراحل تحقیق بازاریابی ـ با استفاده از روش علمی ـ به گونه کاربردی تبیین گردیده است. افزون بر آن, انواع فرمهای مورد استفاده در تحقیقات بازاریابی در کتاب آورده شده است. 'چارچوبی که در این کتاب برای اجرای تحقیقات بازاریابی در کسب و کارهای کوچک در نظر گفته شده همان چارچوب ممیزی اطلاعات است. این فرایند ساده به نیازهای اطلاعاتی و روشهای تامین آنها با استفاده از روشهای مناسب تحقیق اشاره و تاکید دارد. در هر مرحله از عمر یک شرکت میتوان از ممیزی اطلاعات برای بازنگری و ارزیابی فرایند بازاریابی در داخل شرکت استفاده کرد'.
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست