جمعه, ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 3 May, 2024
مجله ویستا

رسانه‌ها؛ دنیایی سرشار از ابتکار و نوآوری


رسانه‌ها؛ دنیایی سرشار از ابتکار و نوآوری
دنیای رسانه‌ها در عرض ۱۰ سال اخیر به خاطر ظهور فن‌آوری‌های جدید و مخاطبان گوناگونی، دست‌خوش تغییرات بسیاری شده است. تبلیغات آن لاین، تلویزیون‌های دیجیتال،‌ تجهیزات قابل حمل، ظهور پادكست‌ها و دیگر فن‌آوری‌هایی كه هر روزه به این لیست افزوده می‌شوند، فرصت‌های جدیدی را به وجود آورده‌اند اما در موازات این فرصت‌‌ها چالش‌هایی را برای سیاست‌گذاران رسانه‌ها به ویژه در عرصه btob ایجاد كرده‌اند. نائب رئیس شركت Starlink World wide می‌گوید : «در عرصه btob شما باید مشتریان خود را از دنیای رقابت متمایز كنید.»
این مدیر در سال ۲۰۰۵ به عنوان سیاست‌گذار پیش‌كسوت در عرصه رسانه‌ها انتخاب شده است. در سال ۲۰۰۵، مبتكرترین سیاست‌گذاران عرصه رسانه كه در زمینه حضور آن لاین و آف لاین نوآوری‌هایی داشتند، انتخاب شدند. واضح است كه این سیاست‌گذاران به اهمیت رسانه‌ها در نیل به اهداف بازاریابی خود پی برده‌اند. «كریس فیلیپ» نائب رئیس و مدیر بخش رسانه‌ها در شركت Doremus می‌گوید : «دنیای رسانه‌ها فقط در تلویزیون و پخش مناسبات سیاسی خلاصه نشده است.» او از بیلبوردهای تبلیغاتی در ایستگاههای قطار شهری نیویورك استفاده كرده است. چرا كه این قطارها افرادی را كه هر روز به سر كار می‌روند را جابجا می‌كند. لازم است كه برای حضور موثر از رسانه‌ها به طور تلفیقی استفاده كنید. نه تنها باید در وب سایت‌های تجاری حضور داشته باشید بلكه باید در موتورهای جستجو و دیگر رسانه‌های دیجیتالی نیز به چشم بیاید. انتخاب امسال سیاست‌گذاران مبتكر رسانه‌ای با كاندیداهایی از سوی موسسات، كارمندان و كاركنان تجارت BtoB برگزار شد. برگزیدگان این سال به خاطر تجربه‌شان در صنعت رسانه، ابتكار و موفقیت‌های اثبات شده‌اند در بازاریابی برگزیده شدند.

By : Kate Maddox
مترجم : آذین صحابی
منبع : روزنامه تفاهم