چهارشنبه, ۲۶ دی, ۱۴۰۳ / 15 January, 2025
مجله ویستا
بررسی مهارت اجتماعی در چهار گروه منزلت اجتماعی
سه جریان نظری اساسی در ارتباط با منزلت اجتماعی کودکان در بین همگنان مطرح شده است. وستا، هلث و میلر (۱۹۹۵) آنها را به این ترتیب ارائه مینمایند: از دیدگاه شناختی، پیاژه اعتقاد دارد که تعارض با همگنان نقش مهمی در تحول شناختی و اخلاقی داشته است. از نظر ویگوتسکی نیز تعامل با همگنی که صلاحیت بیشتری دارد؛ سطوح جدیدی از فهمیدن را تسهیل مینماید. بنابراین نظریهپرداز شناختی معتقد است کودکانی که سطوح بالاتری از تحولشناختی دارند، اشکال پیچیدهتر و رشد یافتهتر رفتار اجتماعی را از خود نشان میدهند.
شعله امیری
منبع : حوزه معاونت تحقیقات و فناوری
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست