چهارشنبه, ۲۶ دی, ۱۴۰۳ / 15 January, 2025
مجله ویستا
گل راز من - La Fleur De Mon Secret
سال تولید : ۱۹۹۵
کشور تولیدکننده : اسپانیا و فرانسه
محصول : استر گارسیا
کارگردان : پدرو آلمودووار
فیلمنامهنویس : پدرو آلمودووار
فیلمبردار : آلفونسو بئائو
آهنگساز(موسیقی متن) : آلبرتو ایگلسیاس
هنرپیشگان : ماریزا پاردس، خوان اچانووه، ایمانول آریس، کارمن الیاس، روسی د پالما، چوس لامپریو، خوآکین کورتس و مانوئلا وارگاس.
نوع فیلم : رنگی.
صدا : ۱۰۰ دقیقه.
زندگیزناشوئی "لئو ماسیاس" (پاردس) ـ که با نام مستعار "آماندا گریس" رمان مینویسد ـ در حال فروپاشی است و حال و روزش آنقدر بد است که دیگر نمیتواند به نوشتن داستانهای رمانتیک احساساتیاش ادامه دهد. در حالی که بیش از پیش به الکل پناه برده، از دوستش، "الیاس" کمک میطلبد. "بتی" پیشنهاد میکند که با پنهان نگاه داشتن هویت نویسندگی خود، به روزنامهنگاری بپردازد، "لئو" شروع میکند برای "آنخل" (اچانووه) کار کردن. اما تعادل شکنندهای که در زندگی او به وجوه آمده، به واسطه تلفنی که منجر به چرخش تازهای در روابط او میشود، برهم میخورد...
٭ اثر "زنانه" دیگری از آلمودووار درباره بحرانهای میانسالی جنس دوم. فیلم با آنکه از هر جهت جانب زنان را میگیرد، در پرداخت شخصیت زنی که حس همدلی را برمیانگیزد و نه ترحم، ناموفق است. "لئو" آنقدر منفعل است که شایسته موقعیتی که در آن قرار گرفته به نظر میرسد. اما آنچه که فیلم را دیدنی کرده، طرحهای داستانی فرعی متعددی است که جملگی از داستان اصلی جذابترند. طرحهائی که اتفاقاً هیچ ارتباطی نیز به "مظلومیت" زنان ندارند.
کشور تولیدکننده : اسپانیا و فرانسه
محصول : استر گارسیا
کارگردان : پدرو آلمودووار
فیلمنامهنویس : پدرو آلمودووار
فیلمبردار : آلفونسو بئائو
آهنگساز(موسیقی متن) : آلبرتو ایگلسیاس
هنرپیشگان : ماریزا پاردس، خوان اچانووه، ایمانول آریس، کارمن الیاس، روسی د پالما، چوس لامپریو، خوآکین کورتس و مانوئلا وارگاس.
نوع فیلم : رنگی.
صدا : ۱۰۰ دقیقه.
زندگیزناشوئی "لئو ماسیاس" (پاردس) ـ که با نام مستعار "آماندا گریس" رمان مینویسد ـ در حال فروپاشی است و حال و روزش آنقدر بد است که دیگر نمیتواند به نوشتن داستانهای رمانتیک احساساتیاش ادامه دهد. در حالی که بیش از پیش به الکل پناه برده، از دوستش، "الیاس" کمک میطلبد. "بتی" پیشنهاد میکند که با پنهان نگاه داشتن هویت نویسندگی خود، به روزنامهنگاری بپردازد، "لئو" شروع میکند برای "آنخل" (اچانووه) کار کردن. اما تعادل شکنندهای که در زندگی او به وجوه آمده، به واسطه تلفنی که منجر به چرخش تازهای در روابط او میشود، برهم میخورد...
٭ اثر "زنانه" دیگری از آلمودووار درباره بحرانهای میانسالی جنس دوم. فیلم با آنکه از هر جهت جانب زنان را میگیرد، در پرداخت شخصیت زنی که حس همدلی را برمیانگیزد و نه ترحم، ناموفق است. "لئو" آنقدر منفعل است که شایسته موقعیتی که در آن قرار گرفته به نظر میرسد. اما آنچه که فیلم را دیدنی کرده، طرحهای داستانی فرعی متعددی است که جملگی از داستان اصلی جذابترند. طرحهائی که اتفاقاً هیچ ارتباطی نیز به "مظلومیت" زنان ندارند.
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست