دوشنبه, ۱ مرداد, ۱۴۰۳ / 22 July, 2024
مجله ویستا


بازاریابی ـ شماره ۶۱، تیر۱۳۸۶


▪ اول فرهنگ سازی، بعد خصوصی سازی: حسن نصیری قیداری: ص ۲
▪ خصوصی سازی در ایران و جهان: ص ۴
▪ ویژگی های صنایع کوچک موفق: دکتر زهره دهدشتی شاهرخ ، بهنام نادری فر: ص ۱۴
▪ مشتریان رنگ ها را چگونه انتخاب می‌کنند: دکتر علی قلی پور سلیمانی: ص ۲۴
▪ بازاریابی استراتژیک: مترجم: محمود جعفرپور، صادق حسینی مقدم: ص ۳۰
▪ بازرگانی بهترین وسیله کسب روزی: محمدرضا شهیدی: ص ۳۵
▪ مدیریت برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی: سروش بگلری، دکتر محمدرضا خرمی زاده: ص ۳۶
▪ مدیریت ذینفعان: مولفان : حسن صیاد طلایی ، اسماعیل حسن پور قروقچی: ص ۴۲
▪ مدل کاهش استراتژیک هزینه ها و بهبود عملکرد: مالک دلیر: ص ۵۰
▪ چالش‌های پیش روی آژانس های تبلیغاتی آمریکا: مترجم: مژگان سلیمانی آقچای: ص ۵۲
▪ استراتژی جهانی: مترجم: حسن نصیری قیداری: ص ۵۵
▪ کاهش تراز تجاری ایران: ص ۵۸
▪ تعاونی گامی برای حل مشکلات امروز: ص ۵۹
▪ تدوین لایحه حضور بانک های خارجی: ص ۶۰
▪ بازاریابی حلقه مفقوده توسعه تجارت کشور: ص ۶۱
▪ مدیریت استراتژیک منابع انسانی: ص ۶۲
▪ مدیریت: ص ۶۳
▪ کارآفرینی؛ شانس یا هوش: ص ۶۴
▪ تکانه‌های استراتژیک در دنیای مدیریت: ص ۶۵
▪ واژگونی بروکراسی: ص ۶۶
▪ دستنامه برنامه ریزی استراتژیک: ص ۶۷
صاحب امتیاز و مدیرمسئول و سردبیر: حسن نصیری قیداری
محل انتشار: تهران
تلفن: ۸۸۳۲۳۱۶۵ ، ۸۸۸۳۶۶۰۹ ، ۸۸۸۲۰۰۴۶ (۰۲۱)
فاکس: ۸۸۸۲۰۰۴۶ (۰۲۱)
نشانی: تهران، خیابان سهروردی جنوبی، نبش اورامان، پلاک ۱، طبقه اول
صندوق پستی: ۳۹۱۳-۱۴۱۵۵
دسترسی اختصاصی: http://www.magiran.com/bazaryabi
تلفن بخش اشتراک: ۸۸۳۲۳۱۶۵-۸۸۸۳۶۶۰۹
منبع : مرکز تحقیقات و فناوری اطلاعات ویستا (پایگاه اطلاع‌رسانی آفتاب)