دوشنبه, ۲۸ خرداد, ۱۴۰۳ / 17 June, 2024
مجله ویستا
مدیریت خدمات: استراتژی, عملیات و تکنولوژی اطلاعات
نویسنده : فیتزسیمونز - جیمزفیتزسیمونز - مونا
مترجم : اعرابی - سیدمحمدایزدی - داود
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۱۲/۲۶
رده دیویی : ۶۵۸.
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۰۱۶
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HD۹۹۸۰/۵/ف۹م۴
نوبت چاپ : ۱
شماره مجلد : ۲
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۳۷۹-۰۰۲-۹
بخش اول, کتاب ('درک مفهوم خدمات') درباره نقش, ماهیت, کیفیت و استراتژی خدمات است. نگارنده در بخش دوم با عنوان 'طراحی کسب و کار خدماتی' دانش لازم برای اجرای موفقیتآمیز استراتژیهای تدوین شده را بیان میکند. در بخش سوم که اصول 'مدیریت عملیات خدمات' و مهارت لازم برای مدیران اجرایی خدمات تشریح میشود. مباحث بخش چهارم مربوط به توسعه, رشد, بهرهوری و بهبود کیفیت خدمات است که به منظور ایجاد و حفظ مزیت رقابتی در آینده برای موسسات در عرضه خدمات در سطح جهانی فراهم آمده است.
مسعود پزشکیان انتخابات انتخابات ریاست جمهوری 1403 ایران سعید جلیلی انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم علیرضا زاکانی حمید نوری قالیباف انتخابات ریاست جمهوری محمدباقر قالیباف پزشکیان
تهران هواشناسی معدن شهرداری تهران جاده چالوس سیل وزارت بهداشت قتل سیلاب آموزش و پرورش چالوس
حقوق بازنشستگان قیمت خودرو همراه اول قیمت دلار قیمت طلا دولت سیزدهم خودرو ایران خودرو همستر کامبت یارانه قیمت سکه بورس
فضای مجازی تلویزیون کربلا رسانه ملی سینمای ایران موسیقی دفاع مقدس سینما سریال
وزارت علوم دانشگاه آزاد اسلامی ایکس دانش بنیان جهاد دانشگاهی فناوری
رژیم صهیونیستی غزه آمریکا روسیه فلسطین جنگ غزه اوکراین چین حج حزب الله لبنان جنگ اوکراین ترکیه
یورو 2024 فوتبال استقلال پرسپولیس سپاهان مس رفسنجان جام حذفی جام ملت های اروپا باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فدراسیون فوتبال بازی
اینترنت هوش مصنوعی اپل تلگرام ایلان ماسک ناسا سامسونگ اسنپ گوگل
کاهش وزن سنگ کلیه چاقی پیری بیماری قلبی میگرن