دوشنبه, ۸ بهمن, ۱۴۰۳ / 27 January, 2025
مجله ویستا
مدیریت خدمات: استراتژی, عملیات و تکنولوژی اطلاعات
نویسنده : فیتزسیمونز - جیمزفیتزسیمونز - مونا
مترجم : اعرابی - سیدمحمدایزدی - داود
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۱۲/۲۶
رده دیویی : ۶۵۸.
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۰۱۶
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HD۹۹۸۰/۵/ف۹م۴
نوبت چاپ : ۱
شماره مجلد : ۲
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۳۷۹-۰۰۲-۹
بخش اول, کتاب ('درک مفهوم خدمات') درباره نقش, ماهیت, کیفیت و استراتژی خدمات است. نگارنده در بخش دوم با عنوان 'طراحی کسب و کار خدماتی' دانش لازم برای اجرای موفقیتآمیز استراتژیهای تدوین شده را بیان میکند. در بخش سوم که اصول 'مدیریت عملیات خدمات' و مهارت لازم برای مدیران اجرایی خدمات تشریح میشود. مباحث بخش چهارم مربوط به توسعه, رشد, بهرهوری و بهبود کیفیت خدمات است که به منظور ایجاد و حفظ مزیت رقابتی در آینده برای موسسات در عرضه خدمات در سطح جهانی فراهم آمده است.
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست