دوشنبه, ۲۸ خرداد, ۱۴۰۳ / 17 June, 2024
مجله ویستا


مدیریت خدمات: استراتژی, عملیات و تکنولوژی اطلاعات


مدیریت خدمات: استراتژی, عملیات و تکنولوژی اطلاعات
نویسنده : فیتزسیمونز - جیمزفیتزسیمونز - مونا
مترجم : اعرابی - سیدمحمدایزدی - داود
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۱۲/۲۶
رده دیویی : ۶۵۸.
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۰۱۶
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HD۹۹۸۰/۵/ف۹م۴
نوبت چاپ : ۱
شماره مجلد : ۲
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۳۷۹-۰۰۲-۹

بخش اول, کتاب ('درک مفهوم خدمات') درباره نقش, ماهیت, کیفیت و استراتژی خدمات است. نگارنده در بخش دوم با عنوان 'طراحی کسب و کار خدماتی' دانش لازم برای اجرای موفقیت‌آمیز استراتژی‌های تدوین شده را بیان می‌کند. در بخش سوم که اصول 'مدیریت عملیات خدمات' و مهارت لازم برای مدیران اجرایی خدمات تشریح می‌شود. مباحث بخش چهارم مربوط به توسعه, رشد, بهره‌وری و بهبود کیفیت خدمات است که به منظور ایجاد و حفظ مزیت رقابتی در آینده برای موسسات در عرضه خدمات در سطح جهانی فراهم آمده است.