پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
مجله ویستا
ماتاهاری، مأمور هـ ـ ۲۱ - Mata Hari, Agente Segreto H-21
سال تولید : ۱۹۶۴
کشور تولیدکننده : فرانسه و ایتالیا
محصول : اوژن لپیسیه
کارگردان : ژان لوئی ریشار
فیلمنامهنویس : فرانسوا تروفو و ریشار
فیلمبردار : میشل کلبر
آهنگساز(موسیقی متن) : ژرژ دلرو
هنرپیشگان : ژان مورو، ژان ترنتینیان، کلود ریش، فرانک ویلار، آلبر رمی، ماری دوبوآ، مارسل بربر و شارل دنر.
نوع فیلم : سیاه و سفید، ۹۵ دقیقه.
"ماتاهاری" (مورو) به فعالیتهای جاسوسی خود در طول جنگ جهانی اول ادامه میدهد. رؤسای آلمانیاش او را مأمور میکند که از "سروان فرانسوا لاسال" فرانسوی (ترنتینیان) اسناد لازم را به دست آورد؛ اما بهطور پیشبینی نشدهای دلباخته قربانی خود میشود. این عشق آرامآرام عوامل سقوطش را فراهم میآورد و در نهایت او را جلوی جوخه اعدام میبرد.
٭ این نسخه شستهرفته از ماجراهای جاسوسه معروف، روندی متفاوت و دور از انتظار دارد. فیلم بیش از آنکه تقدیر رمانتیک زندگی جاسوسه را مهم جلوه دهد، تصویر زنی را نشان میدهد که ناچار است جاسوس باشد. مورو این زن را به زیبائی بر پرده میآورد. تروفو که در کارهای خودش همیشه نوعی شیفتگیرا نسبت به شخصیتهای اصلی زن نشان میداد، در نگارش فیلمنامه مشارکت دارد. مورو بازیای درونی ارائه میدهد و اجازه میدهد که همه تناقضهای زن بهطور "طبیعی" هم در نقش جاری شود.گاهی بازی او با بداهه کاری همراه میشود. کارگردانی فیلم بهطور مؤثر پیش میرود، قصه خوب تعریف میشود اما هرگز ذات رمانتیک آن تام و تمام جلوه نمییابد.
کشور تولیدکننده : فرانسه و ایتالیا
محصول : اوژن لپیسیه
کارگردان : ژان لوئی ریشار
فیلمنامهنویس : فرانسوا تروفو و ریشار
فیلمبردار : میشل کلبر
آهنگساز(موسیقی متن) : ژرژ دلرو
هنرپیشگان : ژان مورو، ژان ترنتینیان، کلود ریش، فرانک ویلار، آلبر رمی، ماری دوبوآ، مارسل بربر و شارل دنر.
نوع فیلم : سیاه و سفید، ۹۵ دقیقه.
"ماتاهاری" (مورو) به فعالیتهای جاسوسی خود در طول جنگ جهانی اول ادامه میدهد. رؤسای آلمانیاش او را مأمور میکند که از "سروان فرانسوا لاسال" فرانسوی (ترنتینیان) اسناد لازم را به دست آورد؛ اما بهطور پیشبینی نشدهای دلباخته قربانی خود میشود. این عشق آرامآرام عوامل سقوطش را فراهم میآورد و در نهایت او را جلوی جوخه اعدام میبرد.
٭ این نسخه شستهرفته از ماجراهای جاسوسه معروف، روندی متفاوت و دور از انتظار دارد. فیلم بیش از آنکه تقدیر رمانتیک زندگی جاسوسه را مهم جلوه دهد، تصویر زنی را نشان میدهد که ناچار است جاسوس باشد. مورو این زن را به زیبائی بر پرده میآورد. تروفو که در کارهای خودش همیشه نوعی شیفتگیرا نسبت به شخصیتهای اصلی زن نشان میداد، در نگارش فیلمنامه مشارکت دارد. مورو بازیای درونی ارائه میدهد و اجازه میدهد که همه تناقضهای زن بهطور "طبیعی" هم در نقش جاری شود.گاهی بازی او با بداهه کاری همراه میشود. کارگردانی فیلم بهطور مؤثر پیش میرود، قصه خوب تعریف میشود اما هرگز ذات رمانتیک آن تام و تمام جلوه نمییابد.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران اسرائیل غزه مجلس شورای اسلامی دولت نیکا شاکرمی معلمان رهبر انقلاب دولت سیزدهم مجلس بابک زنجانی شهید مطهری
آتش سوزی تهران پلیس قوه قضاییه پلیس راهور زلزله شهرداری تهران آموزش و پرورش فضای مجازی سلامت سازمان هواشناسی دستگیری
قیمت طلا قیمت خودرو قیمت دلار بازار خودرو خودرو دلار بانک مرکزی ایران خودرو حقوق بازنشستگان سایپا کارگران تورم
سریال نمایشگاه کتاب جواد عزتی عفاف و حجاب تلویزیون فیلم سینمایی مسعود اسکویی سینما رضا عطاران سینمای ایران دفاع مقدس فیلم
مکزیک
رژیم صهیونیستی فلسطین آمریکا جنگ غزه حماس نوار غزه چین انگلیس اوکراین ترکیه نتانیاهو یمن
استقلال پرسپولیس فوتبال سپاهان علی خطیر تراکتور لیگ برتر ایران لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید باشگاه استقلال بایرن مونیخ لیگ برتر
هوش مصنوعی هواپیما تلفن همراه اپل اینستاگرام گوگل همراه اول واکسن تبلیغات ناسا عیسی زارع پور
کبد چرب فشار خون بیمه کاهش وزن بیماری قلبی دیابت مسمومیت داروخانه