شنبه, ۶ بهمن, ۱۴۰۳ / 25 January, 2025
مجله ویستا
مدیریت راهبردی نام تجاری
نویسنده : قربانلو، سینا,نوئلکاپفرر، ژان
شابک : ۹۶۴-۹۴۳۵۳-۹-۵
رده دیویی : ۶۵۸
تاریخ نشر : ۸۵۰۶۰۱
تعداد صفحه : ۳۲۶
نوبت چاپ : ۱
نگارنده در اين كتاب با استفاده از مطالعهي موردي و مثالهايي به اصل ماهيت و فرهنگ نام تجاري ميپردازد و سعي دارد فلسفهاي براي تمامي جنبههاي مديريت نام تجاري فراهم آورد. وي مباحثي از اين دست را مطرح ميسازد: منطق نامگذاري تجاري، موانع پذيرش منطق نام تجاري، هويت نام تجاري، منابع هويت، كاركترها و نمادهاي نام تجاري، مديريت نام تجاري، بسط و توسعهي نام تجاري، راهبردها و معيارهاي انتخاب، و حركت به سمت بينالمللي شدند. وي در اين كتاب تبيين ميكند كه موفقترين مديران نام تجاري، در پي يافتن فرصتهاي جديد و بازارهاي تازه از ميان پديدههاي انفجاري نامگذاري تجاري جهان هستند وي خواننده را به درون فهرست جامعي از منافع، خطرات و دامها و نيز گام به گام به ميان هريك از مراحل جهاني شدن ميبرد.
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست