چهارشنبه, ۲۶ دی, ۱۴۰۳ / 15 January, 2025
مجله ویستا
محتوا، روش و وسیله
مرحلهٔ سوم از طراحى آموزشي، تحليل و تهيه محتوا، روش و وسايل آموزشى است. مسلم است که اگر محتوا، روش و وسيله، متناسب با هدفها انتخاب و تنظيم نشوند - حتى اگر هدفهاى آموزشى دقيق و صريح باشند - فعاليتهاى آموزشى هرگز فراگيران را به آنجا که بايد برسند، هدايت نخواهد کرد. |
آشنايى با اصول تنظيم و تحليل محتوا و وسايل آموزشي، به تنظيم و ابداع روشهاى مناسب تدريس کمک مىکند. |
همچنین مشاهده کنید
- فرایند یادگیری انسان
- تحلیل و تعیین نظام ارزشیابی
- تفاوت بین یادگیری و عملکرد
- انواع الگوهای طراحی آموزش
- هدفهای آموزشی
- مهارتهای آموزشی بعد از تدریس
- روشهای مختلف ارزشیابی پیشرفت تحصیلی
- روشهای جدید تدریس
- محتوا، روش و وسیله
- روشهای تدریس سنتی
- الگوهای یادگیری
- انواع الگوهای طراحی آموزش (۲)
- یادگیری و تحلیل مفاهیم آن
- الگوهای تدریس
- ارتباط و اثر آن در فرآیند تدریس یادگیری
- تحلیل آموزشی
- نظریههای یادگیری
- نظریههای تدریس
- عوامل مؤثر بر یادگیری
- عوامل مؤثر بر یادگیری(۲)
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست