پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا
محتوا، روش و وسیله
مرحلهٔ سوم از طراحى آموزشي، تحليل و تهيه محتوا، روش و وسايل آموزشى است. مسلم است که اگر محتوا، روش و وسيله، متناسب با هدفها انتخاب و تنظيم نشوند - حتى اگر هدفهاى آموزشى دقيق و صريح باشند - فعاليتهاى آموزشى هرگز فراگيران را به آنجا که بايد برسند، هدايت نخواهد کرد. |
آشنايى با اصول تنظيم و تحليل محتوا و وسايل آموزشي، به تنظيم و ابداع روشهاى مناسب تدريس کمک مىکند. |
همچنین مشاهده کنید
- انواع الگوهای طراحی آموزش (۲)
- عوامل مؤثر بر یادگیری
- مهارتهای آموزشی بعد از تدریس
- تحلیل و تعیین نظام ارزشیابی
- الگوهای تدریس
- هدفهای آموزشی
- عوامل مؤثر بر یادگیری(۲)
- روشهای جدید تدریس
- تحلیل آموزشی
- فرایند یادگیری انسان
- نظریههای تدریس
- یادگیری و تحلیل مفاهیم آن
- الگوهای یادگیری
- روشهای مختلف ارزشیابی پیشرفت تحصیلی
- محتوا، روش و وسیله
- تفاوت بین یادگیری و عملکرد
- انواع الگوهای طراحی آموزش
- روشهای تدریس سنتی
- ارتباط و اثر آن در فرآیند تدریس یادگیری
- نظریههای یادگیری
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
ایران توماج صالحی پاکستان سریلانکا حجاب دولت کارگران رهبر انقلاب مجلس شورای اسلامی رئیسی سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور
کنکور هواشناسی سیل تهران سازمان سنجش زنان شهرداری تهران پلیس اصفهان فراجا قتل سازمان هواشناسی
قیمت خودرو قیمت دلار قیمت طلا خودرو دلار بانک مرکزی بازار خودرو ارز قیمت سکه ایران خودرو تورم سایپا
ترانه علیدوستی تلویزیون فیلم سینمای ایران گردشگری سحر دولتشاهی مهران مدیری کتاب بازیگر تئاتر سینما شعر
کنکور ۱۴۰۳ علوم انسانی
اسرائیل غزه فلسطین رژیم صهیونیستی آمریکا روسیه جنگ غزه اوکراین حماس طوفان الاقصی اتحادیه اروپا ترکیه
فوتبال پرسپولیس استقلال بارسلونا بازی ژاوی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس تراکتور فوتسال تیم ملی فوتسال ایران والیبال
هوش مصنوعی همراه اول تسلا فیلترینگ فناوری تبلیغات ایلان ماسک اپل
استرس سلامت روان افسردگی داروخانه پیری هندوانه دوش گرفتن