سه شنبه, ۲۳ بهمن, ۱۴۰۳ / 11 February, 2025
مجله ویستا
زمینههای روانشناختی
همانگونه که در الگوى عمومى استفاده و رضامندي پالمگرين در نمودار مربوط به الگوى عمومى رضامندى از رسانهها مشاهده مىشود، در خانهٔ مربوط به ويژگىهاى فردي، موقعيت اجتماعى بىواسطه در کنار شرايط و خصوصيات روانشناختى قرار مىگيرد. اين نزديکى و خويشاوندى تصادفى نيست و حاصل سالها انديشه و تلاش براى فهم عوامل حياتى در شناخت الگوهاى مصرف رسانه از طرف مخاطب است. طرح اين ويژگىها و تعامل آنها با يکديگر از پيشرفتها مهم رويکرد بررسىهاى مربوط به استفاده و رضامندي از رسانهها است. جدا کردن اين دو زمينه در اين بحث صرفاً به منظور درک فرآيند تکوين اين ديدگاه و درک نحوهٔ تعامل و ارتباط اين دو زمينه است. |
همچنین مشاهده کنید
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست