شنبه, ۲۶ خرداد, ۱۴۰۳ / 15 June, 2024
مجله ویستا
محیط فرهنگی
هر کشورى داراى معتقدات، معيارها و منهيات مخصوص به خود است. قبل از تهيه يک برنامه بازاريابي، يک فروشنده بايد طرز فکر مصرفکنندگان خارجى را دربارهٔ مصرف کالاهاى معينى مورد مطالعه قرار دهد. در اين زمينه، اغلب فروشندگان به موارد جالبى بر مىخورند. براى مثال، جالب است بدانيد که يک مرد فرانسوى دو برابر همسر خود از اقلام و لوازم آرايشى استفاده مىکند و مصرف اسپاگتى آلمانىها و فرانسوىها، دو برابر ايتاليايىها است و کودکان ايتاليايى بهعنوان تهبندي، شکلات را بين تکههاى نان قرار مىدهند و مىخورند و زنان در تانزانيا از ترس کچل شدن يا ضعف جنسى به بچههاى خود تخممرغ نمىدهند. معيارها و رفتارهاى تجارى نيز از يک کشور به کشور ديگر فرق مىکند. مديران بازاريابى بايد قبل از شروع فعاليتهاى خود در کشورهاى ديگر به بررسى اين مسائل و عوامل بپردازند. | |
همچنین مشاهده کنید
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
دورههای مدیریتی دانشگاه تهران
ویزای تضمینی ایتالیا کانادا
انتخابات ریاست جمهوری انتخابات مسعود پزشکیان انتخابات ریاست جمهوری 1403 ایران انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم سعید جلیلی علیرضا زاکانی قالیباف محمدباقر قالیباف ریاست جمهوری پزشکیان
تهران سیل آموزش و پرورش قتل هواشناسی شهرداری تهران جاده چالوس سیلاب وزارت بهداشت سازمان هواشناسی پلیس سلامت
عید قربان همستر کامبت ایران خودرو خودرو دولت سیزدهم قیمت دلار قیمت خودرو یارانه قیمت طلا چین مسکن حقوق بازنشستگان
فضای مجازی تلویزیون رسانه ملی سینمای ایران دعای عرفه دفاع مقدس صدا و سیما سینما روز عرفه سریال بازیگر سازمان صدا و سیما
فناوری دانش بنیان
روسیه رژیم صهیونیستی غزه جنگ غزه فلسطین اسرائیل آمریکا اوکراین حزب الله لبنان عراق لبنان علی باقری کنی
فوتبال پرسپولیس یورو 2024 استقلال تیم ملی آلمان مس رفسنجان لیگ برتر فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس جواد نکونام تیم ملی فوتبال ایران باشگاه استقلال
هوش مصنوعی ایلان ماسک گوگل ناسا مایکروسافت اینستاگرام توییتر اپل سامسونگ تسلا
کاهش وزن آلزایمر سنگ کلیه فشار خون دیابت پیری زوال عقل