رئیسجمهور: اگر اصلاح ارزی انجام نمیشد، در چهار ماه با قحطی روبهرو میشدیم
مسعود پزشکیان، رئیسجمهوری در سیوسومین همایش سیاستهای پولی و ارزی گفت: با توجه به اینکه در این همایش جمع شدهاید تا راهی برای این وضعیت پیدا کنید تاکید بر این نکته ضروری است که امکان ندارد راه حلی برای این وضعیت وجود نداشته باشد. صدها راه وجود دارد که از این بن بست بیرون آییم. چرا باید در وضعیتی باشیم …