سخنگوی وزارت خارجه: ما از ناحیه رفتار نامناسب برخی از کشورهای منطقه و همدستی با طرفهای متجاوز آسیب زیادی متحمل شدیم / حتماً در تنظیم روابطمان در آینده، این موضوعات مد نظر خواهد بود
سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به این پرسش که «با توجه به دخالت امارات در جنگ اخیر علیه ایران، میخواستم بدانم که در پسا جنگ، روابط سیاسی و اقتصادی چه وضعیتی خواهد داشت؟ آیا برنامهای داریم که هاب تجاری و از امارات و دبی تغییر بدهیم؟» گفت: آینده منطقه و آینده روابط ما با کشورهای منطقه نمیتواند بدون …