روایت اسحاق جهانگیری از آخرین دیدارش با شهید کمال خرازی در بیمارستان پس از عملیات تروریستی: روحیه بسیار خوبی داشت و تصور میکردم به زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد/ گفت که ابتدا همسرش مجروح شده بود و تلاش کرده بود تا خود را به ایشان برساند و نجاتش دهد
اسحاق جهانگیری در مورد شهید کمال خرازی گفت: آخرین بار وی را در بیمارستان تجریش دیدم که به علت حملات اخیر بستری شده بود، یکی از بستگانش با من تماس گرفت و گفت آقای خرازی در بیمارستان هستند. بعضیها توصیه کردند که به دلیل شرایط جنگی و مسائل امنیتی، بهتر است نروم اما رفتم زیرا واقعاً علاقه زیادی به وی داشتم. …