فشار تنگه هرمز بر گلوی امریکا
امریکاییها مدام درباره تنگه هرمز حرف میزنند، حتی وزیرامور خارجه آنان که از ساکتین بود، حالا با آسمان و ریسمانبافتن مدعی میشود که تنگه، باید به روال قبل از جنگ بازگردد و ایران نباید با هر عنوانی چه عوارض، چه هزینهی خدمات، پولی دریافت کند. این رفتار امریکاییها بهترین گواه است که وضع تنگه تغییر خواهد …