گردنه «شاهولایت» در بویین میاندشت پس از ۶ روز، باز شد
ایرنا/ معاون فرماندار بویین میاندشت از بازگشایی گردنه «شاهولایت» در محور خوانسار به بویین میاندشت پس از گذشت ۶ روز خبر داد. محمد باتوانی اظهار داشت: با توجه به بارش های سنگین برف طی هفته قبل در بویین میاندشت، عملیات برفروبی در گردنه «شاهولایت» با دشواری همراه شده بود. وی خاطرنشان کرد: علاوه بر با