مهار آتشسوزی محدود در بیمارستان حاجیآباد هرمزگان
مهر/ مدیر شبکه بهداشت شهرستان حاجیآباد گفت: آتشسوزی محدودی که در یکی از اتاقهای بیمارستان فاطمه الزهرا(س) حاجیآباد رخ داده بود با حضور آتش نشانان خاموش شد. مسعود دادرس، مدیر شبکه بهداشت شهرستان حاجیآباد اظهار کرد: آتش سوزی محدودی که در یکی از اتاقهای بیمارستان فاطمه الزهرا(س) حاجیآباد رخ داده