موتورسواری زنان یک ضرورت اجتماعی
از اولین باری که خانمهای ایرانی پا در رکاب گذاشتند و سوار دوچرخههایشان شدند، زمان زیادی نمیگذرد. گاهی در سطح شهر تردد میکردند، گاهی به محل کار میرفتند و خیلی هم که حرفهای بودند، در مسابقات دوچرخهسواری بانوان شرکت میکردند. آن روزها اغلب شهروندان بهخصوص آقایان به دیده تردید به این موضوع مینگریستند …