آیتالله ایازی: توافق ایران و آمریکا را باید به فال نیک گرفت/ سیاستهای کلان کشور دست یک نفر یا دو نفر نیست/ کسی که اطلاعات جدی از وضعیت کشور ندارد، نباید وارد حوزههای تخصصی شود و چیزی را علیه مسئولین بیان کند
آیتالله سید محمدعلی ایازی به خبرنگار جماران گفت: مسأله تصمیم جنگ و صلح جایش در خیابان نیست که تعیین شود. اینها کارهای کارشناسی است؛ کسی که در یک موقعیتی قرار میگیرد، اطلاعات دارد، شرایط را میداند، گفتوگو میکند و نهایتاً به تفاهم میرسد. کسی که در خیابان هست و اطلاعات جدی از وضعیت کشور و مسائل بین …