خشم پزشکیان: میترسم که نتوانیم مردم راضی کنیم و به خیابان بیایند
مسعود پزشکیان امروز در جریان دو سخنرانی مواضعی گرفت که واکنشهایی در پی داشت. رئیس جمهور در فرازهایی از سخنانش گفت: «من از این میترسم که نتوانیم مردم راضی کنیم و به خیابان بیایند اعتراض کنند.... بیشترین امید دشمنان به این است که در داخل کشور تفرقه ایجاد شود... هرکسی که دلش نمیخواهد در کشور آرامش ایجاد …