پلمپ ۲ مرکز درمانی غیرمجاز در سنندج
ایرنا/ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان از پلمپ ۲ مرکز درمانی غیرمجاز و فاقد صلاحیت در سنندج خبر داد. اسعد فتحی پور، اظهار کرد: نخستین مرکز پلمپشده، یک مطب دندانپزشکی کاملا فاقد مجوز بود که در پوشش ارائه خدمات تخصصی مانند ترمیم، عصبکشی، جرمگیری و کامپوزیت، توسط افرادی بیصلاحیت اداره میشد.