دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 6 May, 2024
مجله ویستا
برنامه آموزشی و درسی دوره دبستانی و پیشدبستانی: ویژه اساتید,دانشجویان,آموزگاران,مربیان و والدین
نویسنده : کورتیس - آدری
مترجم : خادمی - محسن... [و دیگران] -
محل نشر : شیراز
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۱۲/۱۰
رده دیویی : ۳۷۱.
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۶۰
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
شماره مجلد : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۰۶-۳۵۱۹-۷
این کتاب ترجمهای از ویرایش دوم کتاب 'child A curriculum for the pre_ school' است که در آن این مباحث شرح و بررسی شده است: مربیان پیش دبستانی و تاثیر آنها بر برنامه درسی, برنامه درسی در دوره پیش دبستانی, رشد شایستگیهای اجتماعی و فردی, رشد شایستگیهای ارتباطی, رشد شایستگیهای حل مسئله و تحلیلی, و رشد شایستگیهای بدنی. برای نمونه در کتاب خاطر نشان شده است: ـ در تعلیم و تربیت دوره پیش دبستانی باید تاکید زیادی روی روابط انسانی باشد. ـ والدین باید در تعلیم و تربیت کودکان مشارکت داشته باشند. ـ در برنامه درسی باید تعادلی بین فعالیتهای معلم محور و کودک محور وجود داشته باشد. ـ برنامه درسی باید به دنبال اهداف خاصی باشد. ـ برنامه درسی باید نیازهای فردی کودکان را برآورده سازد. ـ برنامه درسی دوره پیش دبستان باید مبتنی بر بازی باشد. ـ برنامه درسی باید از رویکرد 'پایین به بالا' و نه 'بالا به پایین' تبعیت کند. ـ برنامه درسی باید از مداومت برخودار باشد.
مترجم : خادمی - محسن... [و دیگران] -
محل نشر : شیراز
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۱۲/۱۰
رده دیویی : ۳۷۱.
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۶۰
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
شماره مجلد : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۰۶-۳۵۱۹-۷
این کتاب ترجمهای از ویرایش دوم کتاب 'child A curriculum for the pre_ school' است که در آن این مباحث شرح و بررسی شده است: مربیان پیش دبستانی و تاثیر آنها بر برنامه درسی, برنامه درسی در دوره پیش دبستانی, رشد شایستگیهای اجتماعی و فردی, رشد شایستگیهای ارتباطی, رشد شایستگیهای حل مسئله و تحلیلی, و رشد شایستگیهای بدنی. برای نمونه در کتاب خاطر نشان شده است: ـ در تعلیم و تربیت دوره پیش دبستانی باید تاکید زیادی روی روابط انسانی باشد. ـ والدین باید در تعلیم و تربیت کودکان مشارکت داشته باشند. ـ در برنامه درسی باید تعادلی بین فعالیتهای معلم محور و کودک محور وجود داشته باشد. ـ برنامه درسی باید به دنبال اهداف خاصی باشد. ـ برنامه درسی باید نیازهای فردی کودکان را برآورده سازد. ـ برنامه درسی دوره پیش دبستان باید مبتنی بر بازی باشد. ـ برنامه درسی باید از رویکرد 'پایین به بالا' و نه 'بالا به پایین' تبعیت کند. ـ برنامه درسی باید از مداومت برخودار باشد.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران حج رافائل گروسی آمریکا رهبر انقلاب مجلس شورای اسلامی دولت شورای نگهبان انتخابات حجاب دولت سیزدهم رسانه
هواشناسی تهران شهرداری تهران فضای مجازی قتل وزارت بهداشت آموزش و پرورش سلامت شهرداری سازمان هواشناسی باران پلیس
قیمت دلار ایران خودرو بانک مرکزی خودرو قیمت طلا قیمت خودرو بازار خودرو دلار حقوق بازنشستگان مسکن تورم بورس
تئاتر زنان محمدعلی علومی تلویزیون خانواده سریال دفاع مقدس نمایشگاه کتاب سینمای ایران صدا و سیما سینما کتاب
مغز دانش بنیان
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه حماس فلسطین جنگ غزه روسیه اوکراین طالبان طوفان الاقصی نوار غزه نتانیاهو
پرسپولیس فوتبال استقلال لیگ برتر نساجی بازی رئال مادرید لیگ برتر ایران سپاهان جواد نکونام بارسلونا باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی اینترنت فناوری اپل مایکروسافت سامسونگ آیفون باتری گوگل ناسا ویندوز ماهواره
رژیم غذایی زیبایی چای بیمه کاهش وزن آلرژی افسردگی