یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 12 May, 2024
مجله ویستا
چکیده اصول بازاریابی
نویسنده : کاتلر - فیلیپآرمسترانگ - گری
مترجم : فروزنده - بهمن
محل نشر : اصفهان
تاریخ نشر : ۱۳۸۰/۰۹/۱۷
رده دیویی : ۶۵۸.۸
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۶۰
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۷۰۲۳-۰۸-۱
مجموعه حاضر که با هدف آشنایی با روشهای نوین بازاریابی و فروش تدوین گردیده, چکیدهای از کتاب 'اصول بازاریابی 'است که مباحثی همچون :مدیریت بازاریابی, بررسی فرصتهای بازار, انتخاب بازارهای هدف, عناصر بازاریابی و اصول و مفاهیم بازاریابی را شامل میشود .از دیدگاه نگارنده' :بازاریابی, هنر درک نیاز مشتریان و ارائه راه کارهایی برای تامین رضایت آنها به نحوی مطلوبتر و موثرتر از رقباست...بازاریابی هنر فروش کالاهای تولید شده نیست, بلکه آگاهی دقیق نسبت به آن چیزی است که باید برای پاسخگویی به نیاز مشتری تولید شود .'
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران مجلس شورای اسلامی انتخابات انتخابات مجلس مجلس دوازدهم مجلس انتخابات مجلس دوازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی ستاد انتخابات کشور دولت رئیس جمهور دولت سیزدهم
هواشناسی سازمان هواشناسی تهران زلزله سیل شهرداری تهران فضای مجازی پلیس بارش باران قتل آتش سوزی آموزش و پرورش
قیمت خودرو خودرو بازار خودرو گاز قیمت طلا قیمت دلار ایران خودرو بانک مرکزی بورس پالایش و پتروشیمی نمایشگاه نفت مالیات
نمایشگاه کتاب رضا عطاران کیانوش عیاری تلویزیون کتاب نمایشگاه کتاب تهران سینمای ایران دفاع مقدس نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران سریال مهران مدیری محمدرضا گلزار
اسرائیل رژیم صهیونیستی جنگ غزه فلسطین غزه آمریکا روسیه حماس سازمان ملل رفح اوکراین افغانستان
پرسپولیس فوتبال هوادار استقلال لیگ برتر لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر ایران رئال مادرید سپاهان باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان اروپا بازی
ایلان ماسک فناوری ناسا تبلیغات اپل طوفان خورشیدی هوش مصنوعی گوگل ماهواره
خواب سیگار دیابت استرس فشار خون بارداری زایمان افسردگی شیر تجهیزات پزشکی