یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 12 May, 2024
مجله ویستا


چکیده اصول بازاریابی


چکیده اصول بازاریابی
نویسنده : کاتلر - فیلیپآرمسترانگ - گری
مترجم : فروزنده - بهمن
محل نشر : اصفهان
تاریخ نشر : ۱۳۸۰/۰۹/۱۷
رده دیویی : ۶۵۸.۸
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۶۰
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۷۰۲۳-۰۸-۱

مجموعه حاضر که با هدف آشنایی با روش‌های نوین بازاریابی و فروش تدوین گردیده, چکیده‌ای از کتاب 'اصول بازاریابی 'است که مباحثی همچون :مدیریت بازاریابی, بررسی فرصت‌های بازار, انتخاب بازارهای هدف, عناصر بازاریابی و اصول و مفاهیم بازاریابی را شامل می‌شود .از دیدگاه نگارنده' :بازاریابی, هنر درک نیاز مشتریان و ارائه راه کارهایی برای تامین رضایت آنها به نحوی مطلوب‌تر و موثرتر از رقباست...بازاریابی هنر فروش کالاهای تولید شده نیست, بلکه آگاهی دقیق نسبت به آن چیزی است که باید برای پاسخگویی به نیاز مشتری تولید شود .'