دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 6 May, 2024
مجله ویستا
روابط عمومی و بازاریابی در هتل
نویسنده : عماد - حجت
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۰۹/۱۱
رده دیویی : ۶۴۷.۹۴۰۶۸۸
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۸۴
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : TX۹۱۱/۳/ب۲ع۸
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۵۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۵۹۲۴-۱۹-۷
در بخش اول, اصول و معیارهای روابط عمومی در هتل نیز شرایط و ویژگیهای مدیر روابط عمومی هتل بازگو شده است .در بخش دوم چگونگی بازاریابی در هتل تشریح گردیده است .بخش سوم به تعاریف و اصطلاحات بازاریابی اختصاص دارد .در بخش پایانی کتاب, عوامل پیشگیری کننده در بازاریابی هتل تجزیه و تحلیل شده است .
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران آمریکا رهبر انقلاب شورای نگهبان انتخابات مجلس شورای اسلامی دولت حسین امیرعبداللهیان حجاب دولت سیزدهم جنگ حسن روحانی
هواشناسی شهرداری تهران سلامت سیل قتل تهران فضای مجازی آموزش و پرورش سازمان هواشناسی باران سامانه بارشی شهرداری
قیمت دلار قیمت خودرو خودرو قیمت طلا بانک مرکزی ایران خودرو بازار خودرو دلار حقوق بازنشستگان مسکن تورم یارانه
محمدعلی علومی برنارد هیل تئاتر تلویزیون نمایشگاه کتاب سینمای ایران مسعود اسکویی دفاع مقدس صدا و سیما موسیقی سینما مهران غفوریان
دانش بنیان
اسرائیل رژیم صهیونیستی فلسطین غزه حماس جنگ غزه روسیه اوکراین طوفان الاقصی نوار غزه نتانیاهو ایالات متحده آمریکا
فوتبال پرسپولیس استقلال لیگ برتر نساجی جواد نکونام رئال مادرید سپاهان لیگ برتر ایران بازی بارسلونا لیگ برتر انگلیس
اپل اینستاگرام آیفون مایکروسافت باتری گوگل سامسونگ
سازمان غذا و دارو رژیم غذایی کاهش وزن بیمه توت فرنگی سیگار فشار خون اعتماد به نفس