دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 6 May, 2024
مجله ویستا


روابط عمومی و بازاریابی در هتل


روابط عمومی و بازاریابی در هتل
نویسنده : عماد - حجت
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۰۹/۱۱
رده دیویی : ۶۴۷.۹۴۰۶۸۸
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۸۴
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : TX۹۱۱/۳/ب۲ع۸
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۵۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۵۹۲۴-۱۹-۷

در بخش اول, اصول و معیارهای روابط عمومی در هتل نیز شرایط و ویژگی‌های مدیر روابط عمومی هتل بازگو شده است .در بخش دوم چگونگی بازاریابی در هتل تشریح گردیده است .بخش سوم به تعاریف و اصطلاحات بازاریابی اختصاص دارد .در بخش پایانی کتاب, عوامل پیشگیری کننده در بازاریابی هتل تجزیه و تحلیل شده است .