سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 14 May, 2024
مجله ویستا
رسانههای آموزشی: شناسایی, انتخاب, تولید و کاربرد
نویسنده : امیرتیموری - محمدحسن
محل نشر : شیراز
تاریخ نشر : ۱۳۷۸/۱۱/۲۵
رده دیویی : ۳۷۱.۳۳
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۳۹۲
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۵۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۶۶۱۶-۰۱-۱
کتاب به منظور آشناسازی مخاطبان با مفهوم رسانههای آموزشی و توانمندیهای آنها در شکلدهی جریانهای ارتباطی آموزشی موفقتر در هفت فصل تدوین شده است . در فصل اول, جنبههای مختلف فرایند ارتباط و نقش رسانهها در تسهیل آن, بررسی میشود .مباحث فصل دوم به جنبههای عام مفهوم رسانههای آموزشی اختصاص مییابد . در فصلهای سوم, چهارم, پنجم و ششم ویژگیهای کلی از طبقههای رسانههای آموزشی, توانمندیها و محدودیتهای آموزشی و روشهای استفاده اعضای آن طبقه معرفی میشوند . در فصل هفتم کتاب پس از شرح نکاتی در زمینه مراحل, اصول و فنون کلی و عام تولید رسانههای آموزشی, روشهای تولید برخی از این رسانهها به دست داده میشود .
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
یمن حسین امیرعبداللهیان حسن روحانی رهبر انقلاب شورای نگهبان مجلس مجلس شورای اسلامی صادق زیباکلام دولت انتخابات مجلس انتخابات مجلس دوازدهم
سلامت بارش باران پلیس راهور هواشناسی تهران شهرداری تهران قتل سیل سازمان هواشناسی پلیس زلزله وزارت بهداشت
خودرو مسکن بازار خودرو قیمت دلار سایپا قیمت طلا قیمت خودرو بانک مرکزی بورس گاز حقوق بازنشستگان دلار
نمایشگاه کتاب تهران محمد رسول اف کتاب نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران دفاع مقدس سینمای ایران تلویزیون تئاتر رضا عطاران حج سریال
وزارت علوم دانشگاه تهران
اسرائیل غزه جنگ غزه رژیم صهیونیستی فلسطین حماس روسیه افغانستان طوفان الاقصی نوار غزه اوکراین ترکیه
استقلال فوتبال فولاد خوزستان پرسپولیس لیگ برتر مهدی طارمی رئال مادرید فولاد باشگاه استقلال لیگ برتر ایران لیگ برتر فوتبال ایران بازی
هوش مصنوعی فناوری شفق قطبی تبلیغات نوآوری ایلان ماسک ناسا اپل
شیر سلامت روان کنسرو خواب تجهیزات پزشکی فشار خون