سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 14 May, 2024
مجله ویستا


رسانه‌های آموزشی: شناسایی, انتخاب, تولید و کاربرد


رسانه‌های آموزشی: شناسایی, انتخاب, تولید و کاربرد
نویسنده : امیرتیموری - محمدحسن
محل نشر : شیراز
تاریخ نشر : ۱۳۷۸/۱۱/۲۵
رده دیویی : ۳۷۱.۳۳
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۳۹۲
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۵۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۶۶۱۶-۰۱-۱

کتاب به منظور آشناسازی مخاطبان با مفهوم رسانه‌های آموزشی و توانمندی‌های آنها در شکل‌دهی جریان‌های ارتباطی آموزشی موفق‌تر در هفت فصل تدوین شده است . در فصل اول, جنبه‌های مختلف فرایند ارتباط و نقش رسانه‌ها در تسهیل آن, بررسی می‌شود .مباحث فصل دوم به جنبه‌های عام مفهوم رسانه‌های آموزشی اختصاص می‌یابد . در فصل‌های سوم, چهارم, پنجم و ششم ویژگی‌های کلی از طبقه‌های رسانه‌های آموزشی, توانمندی‌ها و محدودیت‌های آموزشی و روش‌های استفاده اعضای آن طبقه معرفی می‌شوند . در فصل هفتم کتاب پس از شرح نکاتی در زمینه مراحل, اصول و فنون کلی و عام تولید رسانه‌های آموزشی, روش‌های تولید برخی از این رسانه‌ها به دست داده می‌شود .