شنبه, ۴ اسفند, ۱۴۰۳ / 22 February, 2025
مجله ویستا
101 تکنیک ساده و سریع برای جذب و حفظ مشتری

شماره کنگره : ۴ص۸الف/۵/ ۵۴۱۵ HF
شابک : ۹۶۴-۳۱۷-۶۴۸-۷
رده دیویی : ۶۵۸.۸۱۲
تاریخ نشر : ۸۵۰۵۲۵
تعداد صفحه : ۲۶۶
نوبت چاپ : ۱
اين كتاب حاوي تكنيكهايي عملي و تاييد شده براي پرداختن به هرنوع مسالهي مربوط به عرضهي خدمات به مشتريها است و كارمندان را قادر ميسازد تا 1- طرز برخوردي مثبت از خود نشان دهند و برداشت اوليهي فوقالعادهاي در ذهن مشتري برجاي گذارند. 2- به شكل كلامي و غير كلامي، ارتباطي موثر برقرار كنند. 3- اعتماد مشتريها را به دست آورند. با آنها رابطهاي صميمانه برقرار كنند و كاري كنند كه آنها احساس ارزشمند بودن بنمايند. 4- با اعتماد به نفس كافي با موقعيتها و متشريهاي دشوار روبهرو شوند. 5- به صورت رو در رو و از طريق تلفن و از طريق پست الكترونيك با مشتريها تعامل موثر برقرار كنند.
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست