سه شنبه, ۱۵ خرداد, ۱۴۰۳ / 4 June, 2024
مجله ویستا
نقد سینما ـ شماره ۲۶ و ۲۷ (پیاپی ۵۸ و ۵۹)، شهریور و مهر ۱۳۸۷
▪ یادداشت سردبیر: ص ۲
▪ با گرامی خوانندگان نقد سینما: ص ۳
▪ بهرهگیری از فرصتهای فرهنگی: ص ۴
▪ سینمای کودک و نوجوان در بوتهٔ نقد: ص ۶
▪ سینما فردا؛ گامی بهسوی آینده: ص ۱۰
▪ اخبار حوزهٔ هنری: ص ۱۱
▪ تحلیل بازی شادروان خسرو شکیبائی: ص ۱۲
▪ سینمای ایران: ص ۱۳
▪ آیا موسیقی باید در خدمت تصویر باشد؟: ص ۱۴
▪ جایگاه موسیقی در سینما از نگاه اهالی سینما: ص ۱۶
▪ اصالت نگاه شرقی: ص ۱۹
▪ گفتگو با کارن همایونفر، آهنگساز فیلم: ص ۲۰
▪ گفتگو با احمد دهقان دربارهٔ پاداش سکوت: ص ۲۴
▪ نقد و نظر خوانندگان: ص ۲۸
▪ پروندهٔ موضوعی: موسیقی فیلم: ص ۲۹
▪ موسیقیسازان سینما: ص ۳۰
▪ موسیقی سینمائی: ص ۳۲
▪ جایگاه موسیقی در سینما: ص ۳۳
▪ پیرامون موسیقی فیلم و روشهای ساخت آن: ص ۳۵
▪ بررسی موسیقی فیلم کازابلانکا: ص۳۶
▪ مقدمهای بر زیبائیشناسی موسیقی متن فیلم: ص ۳۸
▪ جُستاری در موسیقی فیلم: ص ۴۲
▪ موسیقی در آثار سینمائی مستند: ص ۴۸
▪ نگاهی به مؤلفهٔ موسیقی در سینما: ص ۵۴
▪ یک سینما، یک گونه: ص ۵۶
▪ پرواز تصویر روی آوای موسیقی: ص ۵۸
▪ اوجگیری دوبارهٔ سینمای موزیکال: ص ۵۹
▪ موسیقی در خدمت فیلم یا فیلم در خدمت موسیقی؟: ص ۶۰
▪ سینمای جهان: ص ۶۱
▪ معرفی مشهورترین آهنگسازان فیلم: ص ۶۲
▪ بهترین فیلمهای موزیکال سال: ص ۶۶
▪ فیزیک در سینما (۷): ص ۷۳
▪ نگاهی به دو فیلم کمتر دیده شدهٔ موزیکال: ص ۷۴
▪ نگاهی به شخصیت، موسیقی و ترانههای باب دیلن: ص ۷۶
▪ گفتوگو با استیون اسپیلبرگ: ص ۷۸
▪ ساحرهای به نام هالیوود (بخش پایانی): ص۸۰
▪ نمای نزدیک: آبی (Bleu): ص۸۱
▪ آشنائی با سایتهای سینمائی: ص ۸۲
▪ زندگی و آثار فیلیپ گلس: ص ۸۳
▪ تحلیل فیلم بورات به کارگردانی لری چارلز: ص ۸۶
▪ بازیگری در فیلمهای موزیکال: ص ۸۸
▪ سلسله میزگردهای تخصصی سینمای ایران (۸): ص ۸۹
▪ گفتوگو با احمد رسولزاده، مدیر دوبلاژ: ص ۹۸
▪ گفتوگو با فتحالله جعفری جوزانی، تهیهکنندهٔ سینما: ص ۱۰۰
▪ مستندسازان سینمای ایران در یک نگاه: ص ۱۰۲
▪ کارگاه فیلمنامه: ص ۱۰۳
▪ از ایده تا فیلمنامه (بخش دوازدهم): ص ۱۰۴
▪ شخصیتپردازی در فیلمنامه (بخش پنجم): ص ۱۰۶
▪ معرفی کتاب: فیلمنامهٔ اقتباسی: ص ۱۰۸
▪ آشنائی با کتابهای سینمائی روز: ص ۱۰۹
▪ گزارش بانک فیلمنامه: ص ۱۱۰
▪ با گرامی خوانندگان نقد سینما: ص ۳
▪ بهرهگیری از فرصتهای فرهنگی: ص ۴
▪ سینمای کودک و نوجوان در بوتهٔ نقد: ص ۶
▪ سینما فردا؛ گامی بهسوی آینده: ص ۱۰
▪ اخبار حوزهٔ هنری: ص ۱۱
▪ تحلیل بازی شادروان خسرو شکیبائی: ص ۱۲
▪ سینمای ایران: ص ۱۳
▪ آیا موسیقی باید در خدمت تصویر باشد؟: ص ۱۴
▪ جایگاه موسیقی در سینما از نگاه اهالی سینما: ص ۱۶
▪ اصالت نگاه شرقی: ص ۱۹
▪ گفتگو با کارن همایونفر، آهنگساز فیلم: ص ۲۰
▪ گفتگو با احمد دهقان دربارهٔ پاداش سکوت: ص ۲۴
▪ نقد و نظر خوانندگان: ص ۲۸
▪ پروندهٔ موضوعی: موسیقی فیلم: ص ۲۹
▪ موسیقیسازان سینما: ص ۳۰
▪ موسیقی سینمائی: ص ۳۲
▪ جایگاه موسیقی در سینما: ص ۳۳
▪ پیرامون موسیقی فیلم و روشهای ساخت آن: ص ۳۵
▪ بررسی موسیقی فیلم کازابلانکا: ص۳۶
▪ مقدمهای بر زیبائیشناسی موسیقی متن فیلم: ص ۳۸
▪ جُستاری در موسیقی فیلم: ص ۴۲
▪ موسیقی در آثار سینمائی مستند: ص ۴۸
▪ نگاهی به مؤلفهٔ موسیقی در سینما: ص ۵۴
▪ یک سینما، یک گونه: ص ۵۶
▪ پرواز تصویر روی آوای موسیقی: ص ۵۸
▪ اوجگیری دوبارهٔ سینمای موزیکال: ص ۵۹
▪ موسیقی در خدمت فیلم یا فیلم در خدمت موسیقی؟: ص ۶۰
▪ سینمای جهان: ص ۶۱
▪ معرفی مشهورترین آهنگسازان فیلم: ص ۶۲
▪ بهترین فیلمهای موزیکال سال: ص ۶۶
▪ فیزیک در سینما (۷): ص ۷۳
▪ نگاهی به دو فیلم کمتر دیده شدهٔ موزیکال: ص ۷۴
▪ نگاهی به شخصیت، موسیقی و ترانههای باب دیلن: ص ۷۶
▪ گفتوگو با استیون اسپیلبرگ: ص ۷۸
▪ ساحرهای به نام هالیوود (بخش پایانی): ص۸۰
▪ نمای نزدیک: آبی (Bleu): ص۸۱
▪ آشنائی با سایتهای سینمائی: ص ۸۲
▪ زندگی و آثار فیلیپ گلس: ص ۸۳
▪ تحلیل فیلم بورات به کارگردانی لری چارلز: ص ۸۶
▪ بازیگری در فیلمهای موزیکال: ص ۸۸
▪ سلسله میزگردهای تخصصی سینمای ایران (۸): ص ۸۹
▪ گفتوگو با احمد رسولزاده، مدیر دوبلاژ: ص ۹۸
▪ گفتوگو با فتحالله جعفری جوزانی، تهیهکنندهٔ سینما: ص ۱۰۰
▪ مستندسازان سینمای ایران در یک نگاه: ص ۱۰۲
▪ کارگاه فیلمنامه: ص ۱۰۳
▪ از ایده تا فیلمنامه (بخش دوازدهم): ص ۱۰۴
▪ شخصیتپردازی در فیلمنامه (بخش پنجم): ص ۱۰۶
▪ معرفی کتاب: فیلمنامهٔ اقتباسی: ص ۱۰۸
▪ آشنائی با کتابهای سینمائی روز: ص ۱۰۹
▪ گزارش بانک فیلمنامه: ص ۱۱۰
ماهنامه نقد سینما
صاحب امتیاز: حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی
مدیر مسئول: دکتر حسن بنیانیان
سردبیر: عزیزالله حاجی مشهدی
محل انتشار: تهران
تلفن: ۸۸۹۱۸۲۹۶
نشانی: تهران، خیابان طالقانی، تقاطع خیابان حافظ و سمیه، حوزهٔ هنری، طبقهٔ دوم
نشانی الکترونیک: cinema.critic@sourehcinema.com
صاحب امتیاز: حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی
مدیر مسئول: دکتر حسن بنیانیان
سردبیر: عزیزالله حاجی مشهدی
محل انتشار: تهران
تلفن: ۸۸۹۱۸۲۹۶
نشانی: تهران، خیابان طالقانی، تقاطع خیابان حافظ و سمیه، حوزهٔ هنری، طبقهٔ دوم
نشانی الکترونیک: cinema.critic@sourehcinema.com
منبع : مرکز تحقیقات و فناوری اطلاعات ویستا (پایگاه اطلاعرسانی آفتاب)
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
دورههای مدیریتی دانشگاه تهران
ویزای تضمینی ایتالیا کانادا
ایران انتخابات ریاست جمهوری امام خمینی انتخابات انتخابات ریاست جمهوری 1403 انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم وزارت کشور ریاست جمهوری ستاد انتخابات کشور محمود احمدی نژاد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ انتخابات 1403
طرح ترافیک تهران هواشناسی آتش سوزی ترافیک بازنشستگان شهرداری تهران زلزله پلیس دستگیری سازمان هواشناسی آموزش و پرورش
قیمت خودرو قیمت دلار حقوق بازنشستگان مالیات خودرو قیمت طلا دلار مسکن گمرک بانک مرکزی برق بازار خودرو
تلویزیون سینما بازیگر سریال حوزه علمیه سینمای ایران رسانه ملی شعر
هوش مصنوعی دانشگاه آزاد اسلامی دانش بنیان اینترنت ویروس
رژیم صهیونیستی غزه فلسطین اسرائیل لبنان جنگ غزه آمریکا حماس روسیه چین حزب الله لبنان جو بایدن
پرسپولیس فوتبال استقلال رئال مادرید جواد نکونام کیلیان امباپه باشگاه پرسپولیس لیگ برتر لیگ قهرمانان اروپا لیگ برتر ایران لیگ برتر فوتبال ایران مس رفسنجان
تبلیغات همراه اول باتری ربات اپل مریخ تلفن
گرمازدگی استرس گرما افسردگی خودکشی سیگار بیماری قلبی