چهارشنبه, ۳ بهمن, ۱۴۰۳ / 22 January, 2025
مجله ویستا
نقد سینما ـ شماره ۲۶ و ۲۷ (پیاپی ۵۸ و ۵۹)، شهریور و مهر ۱۳۸۷
▪ یادداشت سردبیر: ص ۲
▪ با گرامی خوانندگان نقد سینما: ص ۳
▪ بهرهگیری از فرصتهای فرهنگی: ص ۴
▪ سینمای کودک و نوجوان در بوتهٔ نقد: ص ۶
▪ سینما فردا؛ گامی بهسوی آینده: ص ۱۰
▪ اخبار حوزهٔ هنری: ص ۱۱
▪ تحلیل بازی شادروان خسرو شکیبائی: ص ۱۲
▪ سینمای ایران: ص ۱۳
▪ آیا موسیقی باید در خدمت تصویر باشد؟: ص ۱۴
▪ جایگاه موسیقی در سینما از نگاه اهالی سینما: ص ۱۶
▪ اصالت نگاه شرقی: ص ۱۹
▪ گفتگو با کارن همایونفر، آهنگساز فیلم: ص ۲۰
▪ گفتگو با احمد دهقان دربارهٔ پاداش سکوت: ص ۲۴
▪ نقد و نظر خوانندگان: ص ۲۸
▪ پروندهٔ موضوعی: موسیقی فیلم: ص ۲۹
▪ موسیقیسازان سینما: ص ۳۰
▪ موسیقی سینمائی: ص ۳۲
▪ جایگاه موسیقی در سینما: ص ۳۳
▪ پیرامون موسیقی فیلم و روشهای ساخت آن: ص ۳۵
▪ بررسی موسیقی فیلم کازابلانکا: ص۳۶
▪ مقدمهای بر زیبائیشناسی موسیقی متن فیلم: ص ۳۸
▪ جُستاری در موسیقی فیلم: ص ۴۲
▪ موسیقی در آثار سینمائی مستند: ص ۴۸
▪ نگاهی به مؤلفهٔ موسیقی در سینما: ص ۵۴
▪ یک سینما، یک گونه: ص ۵۶
▪ پرواز تصویر روی آوای موسیقی: ص ۵۸
▪ اوجگیری دوبارهٔ سینمای موزیکال: ص ۵۹
▪ موسیقی در خدمت فیلم یا فیلم در خدمت موسیقی؟: ص ۶۰
▪ سینمای جهان: ص ۶۱
▪ معرفی مشهورترین آهنگسازان فیلم: ص ۶۲
▪ بهترین فیلمهای موزیکال سال: ص ۶۶
▪ فیزیک در سینما (۷): ص ۷۳
▪ نگاهی به دو فیلم کمتر دیده شدهٔ موزیکال: ص ۷۴
▪ نگاهی به شخصیت، موسیقی و ترانههای باب دیلن: ص ۷۶
▪ گفتوگو با استیون اسپیلبرگ: ص ۷۸
▪ ساحرهای به نام هالیوود (بخش پایانی): ص۸۰
▪ نمای نزدیک: آبی (Bleu): ص۸۱
▪ آشنائی با سایتهای سینمائی: ص ۸۲
▪ زندگی و آثار فیلیپ گلس: ص ۸۳
▪ تحلیل فیلم بورات به کارگردانی لری چارلز: ص ۸۶
▪ بازیگری در فیلمهای موزیکال: ص ۸۸
▪ سلسله میزگردهای تخصصی سینمای ایران (۸): ص ۸۹
▪ گفتوگو با احمد رسولزاده، مدیر دوبلاژ: ص ۹۸
▪ گفتوگو با فتحالله جعفری جوزانی، تهیهکنندهٔ سینما: ص ۱۰۰
▪ مستندسازان سینمای ایران در یک نگاه: ص ۱۰۲
▪ کارگاه فیلمنامه: ص ۱۰۳
▪ از ایده تا فیلمنامه (بخش دوازدهم): ص ۱۰۴
▪ شخصیتپردازی در فیلمنامه (بخش پنجم): ص ۱۰۶
▪ معرفی کتاب: فیلمنامهٔ اقتباسی: ص ۱۰۸
▪ آشنائی با کتابهای سینمائی روز: ص ۱۰۹
▪ گزارش بانک فیلمنامه: ص ۱۱۰
▪ با گرامی خوانندگان نقد سینما: ص ۳
▪ بهرهگیری از فرصتهای فرهنگی: ص ۴
▪ سینمای کودک و نوجوان در بوتهٔ نقد: ص ۶
▪ سینما فردا؛ گامی بهسوی آینده: ص ۱۰
▪ اخبار حوزهٔ هنری: ص ۱۱
▪ تحلیل بازی شادروان خسرو شکیبائی: ص ۱۲
▪ سینمای ایران: ص ۱۳
▪ آیا موسیقی باید در خدمت تصویر باشد؟: ص ۱۴
▪ جایگاه موسیقی در سینما از نگاه اهالی سینما: ص ۱۶
▪ اصالت نگاه شرقی: ص ۱۹
▪ گفتگو با کارن همایونفر، آهنگساز فیلم: ص ۲۰
▪ گفتگو با احمد دهقان دربارهٔ پاداش سکوت: ص ۲۴
▪ نقد و نظر خوانندگان: ص ۲۸
▪ پروندهٔ موضوعی: موسیقی فیلم: ص ۲۹
▪ موسیقیسازان سینما: ص ۳۰
▪ موسیقی سینمائی: ص ۳۲
▪ جایگاه موسیقی در سینما: ص ۳۳
▪ پیرامون موسیقی فیلم و روشهای ساخت آن: ص ۳۵
▪ بررسی موسیقی فیلم کازابلانکا: ص۳۶
▪ مقدمهای بر زیبائیشناسی موسیقی متن فیلم: ص ۳۸
▪ جُستاری در موسیقی فیلم: ص ۴۲
▪ موسیقی در آثار سینمائی مستند: ص ۴۸
▪ نگاهی به مؤلفهٔ موسیقی در سینما: ص ۵۴
▪ یک سینما، یک گونه: ص ۵۶
▪ پرواز تصویر روی آوای موسیقی: ص ۵۸
▪ اوجگیری دوبارهٔ سینمای موزیکال: ص ۵۹
▪ موسیقی در خدمت فیلم یا فیلم در خدمت موسیقی؟: ص ۶۰
▪ سینمای جهان: ص ۶۱
▪ معرفی مشهورترین آهنگسازان فیلم: ص ۶۲
▪ بهترین فیلمهای موزیکال سال: ص ۶۶
▪ فیزیک در سینما (۷): ص ۷۳
▪ نگاهی به دو فیلم کمتر دیده شدهٔ موزیکال: ص ۷۴
▪ نگاهی به شخصیت، موسیقی و ترانههای باب دیلن: ص ۷۶
▪ گفتوگو با استیون اسپیلبرگ: ص ۷۸
▪ ساحرهای به نام هالیوود (بخش پایانی): ص۸۰
▪ نمای نزدیک: آبی (Bleu): ص۸۱
▪ آشنائی با سایتهای سینمائی: ص ۸۲
▪ زندگی و آثار فیلیپ گلس: ص ۸۳
▪ تحلیل فیلم بورات به کارگردانی لری چارلز: ص ۸۶
▪ بازیگری در فیلمهای موزیکال: ص ۸۸
▪ سلسله میزگردهای تخصصی سینمای ایران (۸): ص ۸۹
▪ گفتوگو با احمد رسولزاده، مدیر دوبلاژ: ص ۹۸
▪ گفتوگو با فتحالله جعفری جوزانی، تهیهکنندهٔ سینما: ص ۱۰۰
▪ مستندسازان سینمای ایران در یک نگاه: ص ۱۰۲
▪ کارگاه فیلمنامه: ص ۱۰۳
▪ از ایده تا فیلمنامه (بخش دوازدهم): ص ۱۰۴
▪ شخصیتپردازی در فیلمنامه (بخش پنجم): ص ۱۰۶
▪ معرفی کتاب: فیلمنامهٔ اقتباسی: ص ۱۰۸
▪ آشنائی با کتابهای سینمائی روز: ص ۱۰۹
▪ گزارش بانک فیلمنامه: ص ۱۱۰
ماهنامه نقد سینما
صاحب امتیاز: حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی
مدیر مسئول: دکتر حسن بنیانیان
سردبیر: عزیزالله حاجی مشهدی
محل انتشار: تهران
تلفن: ۸۸۹۱۸۲۹۶
نشانی: تهران، خیابان طالقانی، تقاطع خیابان حافظ و سمیه، حوزهٔ هنری، طبقهٔ دوم
نشانی الکترونیک: cinema.critic@sourehcinema.com
صاحب امتیاز: حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی
مدیر مسئول: دکتر حسن بنیانیان
سردبیر: عزیزالله حاجی مشهدی
محل انتشار: تهران
تلفن: ۸۸۹۱۸۲۹۶
نشانی: تهران، خیابان طالقانی، تقاطع خیابان حافظ و سمیه، حوزهٔ هنری، طبقهٔ دوم
نشانی الکترونیک: cinema.critic@sourehcinema.com
منبع : مرکز تحقیقات و فناوری اطلاعات ویستا (پایگاه اطلاعرسانی آفتاب)
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست