سه شنبه, ۹ بهمن, ۱۴۰۳ / 28 January, 2025
مجله ویستا
بازاریابی
نویسنده : اسماعیلپور - حسنغفاریآشتیانی - پیمان
محل نشر : اراک
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۰۲/۲۷
رده دیویی : ۶۵۸.۸
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۳۶۴
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۴۱۵/فلا۵ب۲
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۱۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۹۴۵۰۴-۳-۲
کتاب حاضر با تعریف بازاریابی و توصیف ویژگیهای بالفعل و بالقوه بازار آغاز شده در پی آن درباره فرآیند مدیریت بازاریابی و عوامل موثر بر آن و نیز مراحل برنامهریزی استراتژیک به منظور بازاریابی توضیح داده میشود . در ادامه نقش اطلاعات و شبکههای اطلاعاتی در تحقیقات مربوط به بازار بررسی شده و عوامل عمدهای که بر روی رفتار خرید صنعتی تاثیر میگذارند مشخص شده است' .تقسیم بازار', 'استراتژی محصول', 'طراحی محصول جدید و استراتژی منحنی عمر محصول', 'قیمتگذاری محصول', 'استراتژی ارتباطات بازاریابی', 'آگهی تجارتی', 'بازاریابی خدمات 'و 'بازاریابی بینالمللی 'از دیگر مباحث این کتاب هستند .
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست