پنجشنبه, ۳ خرداد, ۱۴۰۳ / 23 May, 2024
مجله ویستا
بازاریابی
نویسنده : اسماعیلپور - حسنغفاریآشتیانی - پیمان
محل نشر : اراک
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۰۲/۲۷
رده دیویی : ۶۵۸.۸
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۳۶۴
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۴۱۵/فلا۵ب۲
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۱۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۹۴۵۰۴-۳-۲
کتاب حاضر با تعریف بازاریابی و توصیف ویژگیهای بالفعل و بالقوه بازار آغاز شده در پی آن درباره فرآیند مدیریت بازاریابی و عوامل موثر بر آن و نیز مراحل برنامهریزی استراتژیک به منظور بازاریابی توضیح داده میشود . در ادامه نقش اطلاعات و شبکههای اطلاعاتی در تحقیقات مربوط به بازار بررسی شده و عوامل عمدهای که بر روی رفتار خرید صنعتی تاثیر میگذارند مشخص شده است' .تقسیم بازار', 'استراتژی محصول', 'طراحی محصول جدید و استراتژی منحنی عمر محصول', 'قیمتگذاری محصول', 'استراتژی ارتباطات بازاریابی', 'آگهی تجارتی', 'بازاریابی خدمات 'و 'بازاریابی بینالمللی 'از دیگر مباحث این کتاب هستند .
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
سید ابراهیم رئیسی سقوط بالگرد رئیسی رئیس جمهور مشهد حسین امیرعبداللهیان ابراهیم رئیسی سیدابراهیم رئیسی شهدای خدمت رئیسی شهادت ایران رهبر انقلاب
آتش سوزی آموزش و پرورش امتحانات هواشناسی سیل باران شهر تهران سازمان هواشناسی مترو شهرداری تهران کنکور قتل
قیمت طلا خودرو قیمت خودرو قیمت دلار حقوق بازنشستگان تورم بازار خودرو ایران خودرو مسکن دلار سایپا بورس
خرمشهر تلویزیون سینما مناظره انتخاباتی هالیوود موسیقی بازیگر سینمای ایران رسانه ملی ازدواج
رژیم صهیونیستی روسیه غزه فلسطین اسرائیل آمریکا حماس جنگ غزه چین ولادیمیر پوتین لبنان بنیامین نتانیاهو
فوتبال پرسپولیس استقلال تیم ملی والیبال ایران والیبال لیگ برتر باشگاه استقلال ناصر حجازی رئال مادرید باشگاه پرسپولیس بارسلونا بازی
هوش مصنوعی مغز مایکروسافت سامسونگ اینستاگرام اپل موبایل گوگل
سلامت خواب فشار خون پوست قلب آلزایمر افسردگی کاهش وزن