شنبه, ۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 27 April, 2024
مجله ویستا
همکاری عکاس و طراح
هر پروژه تبلیغاتی در غالب موارد، یک عملیات گروهی به حساب می آید و ناگزیر به عکسهای فراوانی بر می خوریم که حاصل تفکر مشترک عکاس و طراح می باشند و طبیعی است که در چهارچوب این همکاری رسیدن به یک تفاهم و سلیقه مشترک از ظرایف و پیچیدگی های خاص خود برخوردار است.نکته مهم و کلی این است که برای انجام عکاسی به صورت گروهی لازم است در حین انجام کار فضایی ایجاد شود که در آن محیط هر یک از طرفین قادر شوند تخصص خود را چه از لحاظ فکری و حسی و چه از لحاظ فنی به نحو احسن در اختیار کار قرار دهند که البته میزان دستیابی به این فضای مطلوب به میزان شناخت و نحوه عملکرد هر دو نفر بستگی پیدا می کند. برای تهیه یک اثر مشترک باید هم عکاس و هم طراح ، گوش شنوا داشته باشند و در این بین نفری که از دانش و تجربه بالاتری برخوردار است باید تا حد امکان صبر و متانت را نیز پیشه کند تا از منتهای توانایی فکری و عملی طرف مقابل بهره برداری شود و همچنین با ظرافت کار را به سمت و سوی صحیح هدایت نماید . عکسهای موفق حاصل تلاش عکاسان و طراحانی است که میدانند در طول انجام کار برای رسیدن به یک هدف مشترک، چه زمانی باید وارد عمل شوند ودر چه زمان به نفع دیگری از میزان قاطعیت خود بکاهند.
http://kiani.akkasee.com/plist/۹
منبع : مطالب ارسال شده
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
ایران مجلس شورای اسلامی حجاب مجلس دولت سیزدهم دولت رئیسی رئیس جمهور سیدابراهیم رئیسی گشت ارشاد پاکستان جمهوری اسلامی ایران
تهران قتل شهرداری تهران پلیس هواشناسی سیل کنکور فضای مجازی وزارت بهداشت سازمان سنجش زنان پایتخت
خودرو قیمت دلار قیمت خودرو بازار خودرو دلار بانک مرکزی قیمت طلا سایپا مسکن ارز تورم ایران خودرو
سینمای ایران سریال کیومرث پوراحمد تلویزیون سریال پایتخت قرآن کریم موسیقی سینما تئاتر ترانه علیدوستی کتاب مهران مدیری
کنکور ۱۴۰۳ اینترنت عبدالرسول پورعباس
اسرائیل رژیم صهیونیستی فلسطین غزه آمریکا جنگ غزه روسیه چین حماس اوکراین ترکیه ایالات متحده آمریکا
پرسپولیس فوتبال استقلال جام حذفی آلومینیوم اراک فوتسال بازی تیم ملی فوتسال ایران تراکتور باشگاه پرسپولیس بارسلونا لیورپول
هوش مصنوعی گوگل تبلیغات نخبگان مدیران خودرو فناوری اپل ناسا سامسونگ آیفون بنیاد ملی نخبگان
کاهش وزن روانشناسی بارداری مالاریا آلزایمر زوال عقل