یکشنبه, ۷ بهمن, ۱۴۰۳ / 26 January, 2025
مجله ویستا
تعلیم و تربیت استثنائی ـ شماره ۸۳، آبان ۱۳۸۷
▪ شیوه نگارش مقاله برای نشریه تعلیم و تربیت استثنایی: ص ۱
▪ خواندن، نارساخوانی، مدلهای عصب روان شناختی / محمد احمدپناه: ص ۳
▪ تاثیر روانی حضور کودک ناشنوا بر خانواده / احمد رضا زمانی ، صدیقه حسینی: ص ۱۰
▪ آموزش زبان و گفتگوی والد محور / امیر عباس ابراهیمی: ص ۱۸
▪ کتابهای لمسی ـ تصویری / آزاده منافی: ص ۳۵
▪ شیوههایی برای سازگار کردن مرکز یادگیری با ماسه و آب با نیازهای کودکان در کلاسهای فراگیر پیش دبستانی / کاظم برزگر ، اعظم شیرجهانی: ص ۴۰
▪ ناتوانیهای یادگیری، اختلالهای یادگیری / جیمز چندلر؛ مترجم: هوشنگ شریعتی: ص ۴۹
▪ لکنت ( ناروایی گفتار ) / جان استریدوم مترجم:رمضان نجف پور ص ۶۱
▪ آموزش دانش آموزان استثنایی در ایالات متحدهٔ آمریکا / پروین خدایاری: ص ۷۳
▪ رفتارهای نامطلوب و شیوههای مدیریت آنها ( دانش آموز پرحرف / خبرچین ) / مترجم: فخرالسادات یوسفی طبایی ، مهناز زمانی وایقان: ص ۷۹
▪ آشنایی با روش شنیداری ـ کلامی / شراره تولایی: ص ۸۵
▪ چکیده پایاننامه / سیده طاهره سیدی: ص ۸۸
▪ تازههای پژوهش / آذر متین: ص ۸۹
▪ مسابقه از محتوای نشریه تعلیم و تربیت استثنایی: ص ۹۰
▪ معرفی کتاب / امیره امیری: ص ۱۰۰
▪ معرفی انجمن و سازمانهای مردم نهاد مرتبط با دانشآموزان استثنایی: ص ۱۰۱
▪ فراخوان مقاله: ص ۱۰۲
▪ خواندن، نارساخوانی، مدلهای عصب روان شناختی / محمد احمدپناه: ص ۳
▪ تاثیر روانی حضور کودک ناشنوا بر خانواده / احمد رضا زمانی ، صدیقه حسینی: ص ۱۰
▪ آموزش زبان و گفتگوی والد محور / امیر عباس ابراهیمی: ص ۱۸
▪ کتابهای لمسی ـ تصویری / آزاده منافی: ص ۳۵
▪ شیوههایی برای سازگار کردن مرکز یادگیری با ماسه و آب با نیازهای کودکان در کلاسهای فراگیر پیش دبستانی / کاظم برزگر ، اعظم شیرجهانی: ص ۴۰
▪ ناتوانیهای یادگیری، اختلالهای یادگیری / جیمز چندلر؛ مترجم: هوشنگ شریعتی: ص ۴۹
▪ لکنت ( ناروایی گفتار ) / جان استریدوم مترجم:رمضان نجف پور ص ۶۱
▪ آموزش دانش آموزان استثنایی در ایالات متحدهٔ آمریکا / پروین خدایاری: ص ۷۳
▪ رفتارهای نامطلوب و شیوههای مدیریت آنها ( دانش آموز پرحرف / خبرچین ) / مترجم: فخرالسادات یوسفی طبایی ، مهناز زمانی وایقان: ص ۷۹
▪ آشنایی با روش شنیداری ـ کلامی / شراره تولایی: ص ۸۵
▪ چکیده پایاننامه / سیده طاهره سیدی: ص ۸۸
▪ تازههای پژوهش / آذر متین: ص ۸۹
▪ مسابقه از محتوای نشریه تعلیم و تربیت استثنایی: ص ۹۰
▪ معرفی کتاب / امیره امیری: ص ۱۰۰
▪ معرفی انجمن و سازمانهای مردم نهاد مرتبط با دانشآموزان استثنایی: ص ۱۰۱
▪ فراخوان مقاله: ص ۱۰۲
تعلیم و تربیت استثنائی
صاحب امتیاز: سازمان آموزش و پرورش استثنایی
مدیر مسئول: دکتر مجید قدمی
سردبیر: دکتر داریوش فرهود
مدیر اجرایی: اسماعیل برقی
تلفن: ۲-۸۸۰۵۱۷۷۰-۸۸۰۳۹۲۹۵-۸۸۶۰۵۷۵۹ (۰۲۱)
نشانی: تهران، خیابان انقلاب، خیابان شید برادران مظفر، شماره ۳۰، سازمان آموزش و پرورش استثنایی.
صندوق پستی: ۳۳۳۴-۱۴۱۵۵
سایت اختصاصی: www.seo.medu.ir
صاحب امتیاز: سازمان آموزش و پرورش استثنایی
مدیر مسئول: دکتر مجید قدمی
سردبیر: دکتر داریوش فرهود
مدیر اجرایی: اسماعیل برقی
تلفن: ۲-۸۸۰۵۱۷۷۰-۸۸۰۳۹۲۹۵-۸۸۶۰۵۷۵۹ (۰۲۱)
نشانی: تهران، خیابان انقلاب، خیابان شید برادران مظفر، شماره ۳۰، سازمان آموزش و پرورش استثنایی.
صندوق پستی: ۳۳۳۴-۱۴۱۵۵
سایت اختصاصی: www.seo.medu.ir
منبع : مرکز تحقیقات و فناوری اطلاعات ویستا (پایگاه اطلاعرسانی آفتاب)
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست