یکشنبه, ۷ بهمن, ۱۴۰۳ / 26 January, 2025
مجله ویستا


تعلیم و تربیت استثنائی ـ شماره ۸۳، آبان ۱۳۸۷


▪ شیوه نگارش مقاله برای نشریه تعلیم و تربیت استثنایی: ص ۱
▪ خواندن، نارساخوانی، مدل‌های عصب روان شناختی / محمد احمدپناه: ص ۳
▪ تاثیر روانی حضور کودک ناشنوا بر خانواده / احمد رضا زمانی ، صدیقه حسینی: ص ۱۰
▪ آموزش زبان و گفتگوی والد محور / امیر عباس ابراهیمی: ص ۱۸
▪ کتاب‌های لمسی ـ تصویری / آزاده منافی: ص ۳۵
▪ شیوه‌هایی برای سازگار کردن مرکز یادگیری با ماسه و آب با نیازهای کودکان در کلاس‌های فراگیر پیش دبستانی / کاظم برزگر ، اعظم شیرجهانی: ص ۴۰
▪ ناتوانی‌های یادگیری، اختلال‌های یادگیری / جیمز چندلر؛ مترجم: هوشنگ شریعتی: ص ۴۹
▪ لکنت ( ناروایی گفتار ) / جان استریدوم مترجم:رمضان نجف پور ص ۶۱
▪ آموزش دانش آموزان استثنایی در ایالات متحدهٔ آمریکا / پروین خدایاری: ص ۷۳
▪ رفتارهای نامطلوب و شیوه‌های مدیریت آنها ( دانش آموز پرحرف / خبرچین ) / مترجم: فخرالسادات یوسفی طبایی ، مهناز زمانی وایقان: ص ۷۹
▪ آشنایی با روش شنیداری ـ کلامی / شراره تولایی: ص ۸۵
▪ چکیده پایان‌نامه / سیده طاهره سیدی: ص ۸۸
▪ تازه‌های پژوهش / آذر متین: ص ۸۹
▪ مسابقه از محتوای نشریه تعلیم و تربیت استثنایی: ص ۹۰
▪ معرفی کتاب / امیره امیری: ص ۱۰۰
▪ معرفی انجمن و سازمان‌های مردم نهاد مرتبط با دانش‌آموزان استثنایی: ص ۱۰۱
▪ فراخوان مقاله: ص ۱۰۲
تعلیم و تربیت استثنائی
صاحب امتیاز: سازمان آموزش و پرورش استثنایی
مدیر مسئول: دکتر مجید قدمی
سردبیر: دکتر داریوش فرهود
مدیر اجرایی: اسماعیل برقی
تلفن: ۲-۸۸۰۵۱۷۷۰-۸۸۰۳۹۲۹۵-۸۸۶۰۵۷۵۹ (۰۲۱)
نشانی: تهران، خیابان انقلاب، خیابان شید برادران مظفر، شماره ۳۰، سازمان آموزش و پرورش استثنایی.
صندوق پستی: ۳۳۳۴-۱۴۱۵۵
سایت اختصاصی: www.seo.medu.ir
منبع : مرکز تحقیقات و فناوری اطلاعات ویستا (پایگاه اطلاع‌رسانی آفتاب)