دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 20 May, 2024
مجله ویستا


مدیریت بازاریابی و تبلیغات ـ شماره ۱۱، دی و بهمن ۱۳۸۷


▪ روانشناسی تجاری، مفهوم واقعی / مهندس بهنوداله وردی نیک: ص ۲۰
▪ تکنیکهای بازاریابی کتاب / دکتر محمود محمدیان، آزاده پورغفاری: ص ۲۲
▪ تاریخچه اهداف مدیریت منابع انسانی / دکتر امیرعبداله ستوده: ص ۲۸
▪ دانش، دارایی استراتژیک در بازارهای رقابتی / دکتر شهریار شفیعی: ص ۳۴
▪ تحقیقات بازاریابی بین الملل / مهسا حریری: ص ۳۸
▪ عوامل بازاریابی موثر بر خرید / دکتر جمشید امانی، مهندس حسن کمال‌لو: ص ۴۴
▪ عوامل سازنده شخصیت یک برند / مترجم: شاپور واعظی: ص ۴۸
▪ روابط عمومی و جایگاه آن در بازاریابی / مهدی مومن: ص ۵۲
▪ بررسی عوامل موثر بر تصویر ذهنی برند / بهنود اله‌وردی نیک، مهسا حریری: ص ۵۶
▪ تکنیکهای نوین پیشبرد فروش / محسن نصیری: ص ۵۹
▪ مصاحبه با علی نوئین: ص ۷۸
▪ گزارشی از برگزاری سمینارهای دوره ای مهندسی تبلیغات خلاق: ص ۸۰
▪ معرفی تبلیغات خلاق جهان: ص ۸۴
▪ ادز آنلاین: مروری بر سایت‌ها و وبلاگ‌های تخصصی تبلیغات و بازاریابی: ص ۱۱۷
▪ مختصر و مفید: ص ۱۲۳
▪ آدنیوز: تازه‌های تبلیغات ایران و جهان: ص ۱۳۲
ماهنامه مدیریت بازاریابی و تبلیغات
صاحب امتیاز و مدیر مسئول: خشایار فلاحی
سردبیر: مهندس بهنود الله وردی نیک
تلفن: ۸۸۷۴۸۳۸۵-۸۸۷۴۸۹۸۸ (۰۲۱)
نشانی: تهران، خیابان بهشتی ، پلاک ۳۰۶ ، واحد ۱۰۲
صندوق پستی: ۱۵۸۷۵۱۸۸۴
سایت اختصاصی: www.adveng.ir
نشانی الکترونیک: info@adveng.ir
منبع : مرکز تحقیقات و فناوری اطلاعات ویستا (پایگاه اطلاع‌رسانی آفتاب)