پنجشنبه, ۲۰ دی, ۱۴۰۳ / 9 January, 2025
مجله ویستا
درسهایی از مدیر بازاریابی کوکاکولا
نویسنده : زیمن - سرجیو
مترجم : قربانلو - سینا
ویراستار : سرکیسیان - وازگن
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۱/۱۱/۰۷
رده دیویی : ۶۵۸.۸۰۰۹۲
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۳۶
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۴۱۵/ز۹د۴
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۹۰۵۷۲-۹-۳
کتاب حاوی مطالبی در خصوص بازاریابی است که نویسنده (سرجیو زیمن مدیر بازاریابی کوکاکولا) میکوشد با مردود دانستن شیوههای مرسوم بازاریابی, نظریهها و اصول نوینی عرضه نماید .بدین منظور وی با تجزیه و تحلیل نقاط ضعف و قوت بازاریابی رایج شرکتها, نظریه خود را عرضه میدارد . وی در این خصوص میگوید :اگر قرار باشد محصول یا خدمتی به مقدار بیشتر, در دفعات بیشتر و به قیمت بالاتر به فروش برسد, باید دلایل بیشتری به مردم برای خرید آن ارائه کرد, همچنین باید متفاوت, بهتر و ویژه باشد و اگر نیست باید چنین تصویری از آن ساخت .'کتاب با این موضوعات شکل گرفته است' :بازاریابی راز و رمزی ندارد', 'چگونه و با چه روشی بیشترین اجناسی را بفروشیم', 'با کدام نیروی انسانی کار کنیم', 'از اندیشیدن درباره آینده دست برندارید 'و 'بازاریابی علم است .'
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست