جمعه, ۲۱ دی, ۱۴۰۳ / 10 January, 2025
مجله ویستا
راهنمای کاربرد روش بهبود تطبیقی (بنچ مارکینگ)
نویسنده : اندرسن - بی.پیترسون - پی.
مترجم : کیمیاگری - علیمحمدبرخوردار - شهپر
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۷۸/۰۷/۰۳
رده دیویی : ۶۵۸.
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۵۸
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۱۵۰۰
شابک : ۹۶۴-۴۶۳-۰۳۸-۶
در این خودآموز, مخاطبان ذیل موضوعات مختلف با((بنچ مارکینگ)) ـ ابزاری برای اصلاح و بهبود در فرایند تولید ـ آشنا میشوند .کتاب متشکل از پنج فصل است که طی آن فرایندهای پنج مرحلهای((بنچ مارکینگ)) همراه با جزئیات فعالیتهای مرحلهای و ابزار تکمیل آن تشریح میشود .فصلهای کتاب عبارتاند از :((فرایند بنچ مارکینگ در شرکت)), ((بنچ مارکینگ به عنوان قسمتی از استراتژی بهبود)), ((آیین نامه اجرایی بنچ مارکینگ)), ((مطالعات موردی بنچ مارکینگ)) و ((دستور العمل اجرای بنچ مارکینگ)) .
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست