سه شنبه, ۱۵ خرداد, ۱۴۰۳ / 4 June, 2024
مجله ویستا
سازمان استراتژی محور: چگونه شرکتها و سازمانهای معروف جهان توانستهاند به کمک روش ارزیابی متوازن (Bal
نویسنده : کاپلان - رابرتنورتون - دیوید
مترجم : بختیاری - پرویز
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۰۷/۲۹
رده دیویی : ۶۵۸.۴۰۱۲
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۵۶۰
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HD۳۰/۲۸/ک۱۶س۲
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۳۰۰
شابک : ۹۶۴-۶۱۷۵-۸۹-۹
در این نوشتار ضمن معرفی روش ارزیابی متوازن, داستان موفقیت برخی از سازمانها در پیادهسازی استراتژیهای خود به کمک این روش به تفصیل تشریح گردیده است. گفتنی است که روش بازاریابی متوازن نه تنها با عنوان یک ابزار نیرومند برای ارزیابی عملکرد بلکه با عنوان ابزاری برای تحقق استراتژی به جامعه مدیریت معرفی شده است. مباحث کتاب عبارتاند از: 'ترجمه استراتژی به اصطلاحات عملیاتی', 'همسوسازی سازمان برای ایجاد هم افزایی', 'تبدیل استراتژی به کار هر روز هر کس', 'تبدیل استراتژی به یک فرایند مستمر' و 'بسیج و به حرکت در آوردن تحول از طریق رهبری مدیریت ارشد'.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
دورههای مدیریتی دانشگاه تهران
انتخابات ریاست جمهوری انتخابات انتخابات ریاست جمهوری 1403 وزارت کشور انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم امام خمینی ایران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد ستاد انتخابات کشور انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ انتخابات 1403
هواشناسی بارش باران سرقت سازمان هواشناسی ژاپن جاده چالوس شهرداری تهران زلزله پلیس فضای مجازی دستگیری قتل
حقوق بازنشستگان تاکسی اینترنتی مسکن وام ازدواج قیمت خودرو تهران قیمت دلار قیمت طلا خودرو دولت سیزدهم بانک مرکزی برق
تلویزیون سینمای ایران سینما سریال رسانه ملی شعر کتاب
هوش مصنوعی دانشگاه آزاد اسلامی فناوری ویروس
رژیم صهیونیستی اسرائیل فلسطین غزه لبنان جنگ غزه آمریکا حماس روسیه چین جو بایدن ترکیه
پرسپولیس فوتبال رئال مادرید استقلال جواد نکونام کیلیان امباپه لیگ برتر باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان اروپا لیگ برتر ایران مس رفسنجان لیگ برتر فوتبال ایران
تبلیغات همراه اول باتری مایکروسافت اپل مریخ روزنامه
استرس گرمازدگی ویتامین افسردگی سیگار بارداری قهوه