چهارشنبه, ۲۶ دی, ۱۴۰۳ / 15 January, 2025
مجله ویستا
مدیریت اخلاقی در خدمات دولتی
نویسنده : لاوتن - آلن
مترجم : ربیعیمندجین - محمدرضاگیوریان - حسن
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۱/۰۷/۱۷
رده دیویی : ۶۵۸.۰۰۷
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۲۶
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : ۳۷/HDف۲گ۹
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۵۵۱۴-۳۴-۷
در این کتاب, مباحثی درباره مدیریت خدمات دولتی و نیز جایگاه مدیران خدمات دولتی در حوزه حکومت فراهم آمده است .بهزعم مترجم' :مدیران و کارگزاران سازمانها برای به انجام رساندن امور سازمانی خود, علاوه بر معیارهای سازمانی و قانونی نیاز به مجموعهای از رهنمودهای اخلاقی و ارزشی دارند که آنان را در رفتارها و اعمال اداری و سازمانیشان یاری دهد و نوعی هماهنگی و وحدت رویه در حرکت به سوی شیوه مطلوب جمعی و عمومی را برایشان میسر سازد .این کتاب در راستای تحقق این مهم در عرصه خدمات دولتی به رشته تحریر در آمده است .'نگارنده نخست مطالبی درباره 'دستور کار اخلاقیات 'و 'مسائل اخلاقی ' عنوان نموده, سپس نظریههای اخلاقی و اصول خدماتی دولتی', 'آداب و رسوم خدمات دولتی 'و 'نقشها, روابط و قوانین 'را بررسی کرده است .در پایان نیز از تاثیر آموزش اخلاقی در تصمیمگیری سخن میگوید .
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست