چهارشنبه, ۱۷ بهمن, ۱۴۰۳ / 5 February, 2025
مجله ویستا
برنامه آموزشی و درسی دوره دبستانی و پیشدبستانی: ویژه اساتید,دانشجویان,آموزگاران,مربیان و والدین
نویسنده : کورتیس - آدری
مترجم : خادمی - محسن... [و دیگران] -
محل نشر : شیراز
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۱۲/۱۰
رده دیویی : ۳۷۱.
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۶۰
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
شماره مجلد : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۰۶-۳۵۱۹-۷
این کتاب ترجمهای از ویرایش دوم کتاب 'child A curriculum for the pre_ school' است که در آن این مباحث شرح و بررسی شده است: مربیان پیش دبستانی و تاثیر آنها بر برنامه درسی, برنامه درسی در دوره پیش دبستانی, رشد شایستگیهای اجتماعی و فردی, رشد شایستگیهای ارتباطی, رشد شایستگیهای حل مسئله و تحلیلی, و رشد شایستگیهای بدنی. برای نمونه در کتاب خاطر نشان شده است: ـ در تعلیم و تربیت دوره پیش دبستانی باید تاکید زیادی روی روابط انسانی باشد. ـ والدین باید در تعلیم و تربیت کودکان مشارکت داشته باشند. ـ در برنامه درسی باید تعادلی بین فعالیتهای معلم محور و کودک محور وجود داشته باشد. ـ برنامه درسی باید به دنبال اهداف خاصی باشد. ـ برنامه درسی باید نیازهای فردی کودکان را برآورده سازد. ـ برنامه درسی دوره پیش دبستان باید مبتنی بر بازی باشد. ـ برنامه درسی باید از رویکرد 'پایین به بالا' و نه 'بالا به پایین' تبعیت کند. ـ برنامه درسی باید از مداومت برخودار باشد.
مترجم : خادمی - محسن... [و دیگران] -
محل نشر : شیراز
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۱۲/۱۰
رده دیویی : ۳۷۱.
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۶۰
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
شماره مجلد : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۰۶-۳۵۱۹-۷
این کتاب ترجمهای از ویرایش دوم کتاب 'child A curriculum for the pre_ school' است که در آن این مباحث شرح و بررسی شده است: مربیان پیش دبستانی و تاثیر آنها بر برنامه درسی, برنامه درسی در دوره پیش دبستانی, رشد شایستگیهای اجتماعی و فردی, رشد شایستگیهای ارتباطی, رشد شایستگیهای حل مسئله و تحلیلی, و رشد شایستگیهای بدنی. برای نمونه در کتاب خاطر نشان شده است: ـ در تعلیم و تربیت دوره پیش دبستانی باید تاکید زیادی روی روابط انسانی باشد. ـ والدین باید در تعلیم و تربیت کودکان مشارکت داشته باشند. ـ در برنامه درسی باید تعادلی بین فعالیتهای معلم محور و کودک محور وجود داشته باشد. ـ برنامه درسی باید به دنبال اهداف خاصی باشد. ـ برنامه درسی باید نیازهای فردی کودکان را برآورده سازد. ـ برنامه درسی دوره پیش دبستان باید مبتنی بر بازی باشد. ـ برنامه درسی باید از رویکرد 'پایین به بالا' و نه 'بالا به پایین' تبعیت کند. ـ برنامه درسی باید از مداومت برخودار باشد.
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست