سه شنبه, ۱ خرداد, ۱۴۰۳ / 21 May, 2024
مجله ویستا


اصول و روش‌های بازاریابی و مدیریت فروش محصولات


تاریخ نشر : ۸۴۰۹۱۵
تیراژ : ۳۰۰۰
تعداد صفحه : ۲۰۰
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۸۷۵۸-۲۶-۳
رده دیویی : ۶۵۸.۸
نوع اثر : تالیف و ترجمه
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : اصفهان
نویسنده : صالحی - محمدرضا
ویراستار : ادیب‌زاده - افسانه

این کتاب برای مدیران بازاریابی و صنایع به منظور فروش محصولات و برطرف کردن نیازها و تقاضاهای گوناگون در هفت فصل 'وظایف مدیریت و بازاریابی'، 'استخدام گروه‌های کاری'، 'تحقیق درباره‌ی بازار'، 'مدیریت پروژه'، 'مدیریت تغییر'، 'طرح‌های توسعه‌ی بازاریابی' و 'روابط بازاریابی' فراهم آمده است.