چهارشنبه, ۲۶ دی, ۱۴۰۳ / 15 January, 2025
مجله ویستا


دانش مدیریت ـ دوره بیستم، شماره ۷۹، زمستان ۱۳۸۶


▪ داده کاوی و کاربرد آن در تصمیم‌گیری‌ها/ محمدتقی تقوی‌فرد، طاها منصوری، سیدمحمدرضا ناصرزاده، علیرضا فراست: ص ۳
▪ ارائه مدلی برای وفاداری مشتریان در بازارهای الکترونیک/محمد حقیقی، محمدرضا علوی، امیر صرافی: ص ۱۵
▪ شناسائی راهکارهای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در دانشگاه‌های ایران/پیام حنفی‌زاده، محسن خدابخشی، محمدرضا حنفی‌زاده: ص ۳۳
▪ طراحی و تبیین مدل نهادی کردن برنامه‌های راهبردی جامعه از طریق رسانه‌های جمعی: مورد سند چشم‌انداز بیست ساله (ایران ۱۴۰۴)/علی‌اکبر فرهنگی، باقر ساروخانی، آرین قلی‌پور، طاهر روشندل اربطانی: ص ۵۳
▪ طراحی مدل مفهومی جهت سنجش الزامات تحقق مدیریت کیفیت فراگیر در سازمان‌ها و ارتباط آن با رضایت مشتریان/محمد فیروزیان، طهمورث حسنقلی‌پور، محمود صارمی، سیدیحیی سید دانش: ص ۷۳
▪ بررسی مهارت‌های کارآفرینانه مدیران و اثربخشی سازمانی در کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMEs)/سید محمد مقیمی، حسین خنیفر، اسماعیل قادری: ص ۹۳
▪ بررسی میزان موفقیت مدیریت در سازمان‌های بزرگ و ارتباط آن با برنامه‌ریزی‌های آموزشی مدیریتی/نادر هوشمندیار، محمد برانین: ص ۱۱۱
▪ تأثیرات عوامل سازمانی بر نتایج بالقوه کارآفرینی درون‌سازمانی: تحقیقی در شاخه صنعت فن‌آوری‌های اطلاعات و ارتباطات/علیرضا امیرکبیری، امید محمودیان: ص ۱۲۷
▪ بخش انگلیسی: خلاصه انگلیسی مقالات: ص ۳
صاحب امتیاز: دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
مدیر مسؤول: سیدرضا سید جوادین
سردبیر: بابک سهرابی
آدرس نشریه: تهران ـ بزرگراه شهید چمران ـ خیابان جلال آل احمد ـ دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ـ ساختمان الغدیر ـ دفتر مجلات
صندوق پستی: ۶۳۱۱ـ۱۴۱۵۵
کدپستی: ۱۴۱۱۷۱۳۱۱۴
تلفکس: ۸۸۰۰۶۳۵۵
تلفن: ۶۱۱۱۷۶۳۷
وب‌سایت: http//:jmk.ut.ac.ir
پست الکترونیک فصلنامه: ENTESHARAT@yahoo.com
منبع : مرکز تحقیقات و فناوری اطلاعات ویستا (پایگاه اطلاع‌رسانی آفتاب)