چهارشنبه, ۲۶ دی, ۱۴۰۳ / 15 January, 2025
مجله ویستا
دانش مدیریت ـ دوره بیستم، شماره ۷۹، زمستان ۱۳۸۶
▪ داده کاوی و کاربرد آن در تصمیمگیریها/ محمدتقی تقویفرد، طاها منصوری، سیدمحمدرضا ناصرزاده، علیرضا فراست: ص ۳
▪ ارائه مدلی برای وفاداری مشتریان در بازارهای الکترونیک/محمد حقیقی، محمدرضا علوی، امیر صرافی: ص ۱۵
▪ شناسائی راهکارهای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در دانشگاههای ایران/پیام حنفیزاده، محسن خدابخشی، محمدرضا حنفیزاده: ص ۳۳
▪ طراحی و تبیین مدل نهادی کردن برنامههای راهبردی جامعه از طریق رسانههای جمعی: مورد سند چشمانداز بیست ساله (ایران ۱۴۰۴)/علیاکبر فرهنگی، باقر ساروخانی، آرین قلیپور، طاهر روشندل اربطانی: ص ۵۳
▪ طراحی مدل مفهومی جهت سنجش الزامات تحقق مدیریت کیفیت فراگیر در سازمانها و ارتباط آن با رضایت مشتریان/محمد فیروزیان، طهمورث حسنقلیپور، محمود صارمی، سیدیحیی سید دانش: ص ۷۳
▪ بررسی مهارتهای کارآفرینانه مدیران و اثربخشی سازمانی در کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMEs)/سید محمد مقیمی، حسین خنیفر، اسماعیل قادری: ص ۹۳
▪ بررسی میزان موفقیت مدیریت در سازمانهای بزرگ و ارتباط آن با برنامهریزیهای آموزشی مدیریتی/نادر هوشمندیار، محمد برانین: ص ۱۱۱
▪ تأثیرات عوامل سازمانی بر نتایج بالقوه کارآفرینی درونسازمانی: تحقیقی در شاخه صنعت فنآوریهای اطلاعات و ارتباطات/علیرضا امیرکبیری، امید محمودیان: ص ۱۲۷
▪ بخش انگلیسی: خلاصه انگلیسی مقالات: ص ۳
▪ ارائه مدلی برای وفاداری مشتریان در بازارهای الکترونیک/محمد حقیقی، محمدرضا علوی، امیر صرافی: ص ۱۵
▪ شناسائی راهکارهای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در دانشگاههای ایران/پیام حنفیزاده، محسن خدابخشی، محمدرضا حنفیزاده: ص ۳۳
▪ طراحی و تبیین مدل نهادی کردن برنامههای راهبردی جامعه از طریق رسانههای جمعی: مورد سند چشمانداز بیست ساله (ایران ۱۴۰۴)/علیاکبر فرهنگی، باقر ساروخانی، آرین قلیپور، طاهر روشندل اربطانی: ص ۵۳
▪ طراحی مدل مفهومی جهت سنجش الزامات تحقق مدیریت کیفیت فراگیر در سازمانها و ارتباط آن با رضایت مشتریان/محمد فیروزیان، طهمورث حسنقلیپور، محمود صارمی، سیدیحیی سید دانش: ص ۷۳
▪ بررسی مهارتهای کارآفرینانه مدیران و اثربخشی سازمانی در کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMEs)/سید محمد مقیمی، حسین خنیفر، اسماعیل قادری: ص ۹۳
▪ بررسی میزان موفقیت مدیریت در سازمانهای بزرگ و ارتباط آن با برنامهریزیهای آموزشی مدیریتی/نادر هوشمندیار، محمد برانین: ص ۱۱۱
▪ تأثیرات عوامل سازمانی بر نتایج بالقوه کارآفرینی درونسازمانی: تحقیقی در شاخه صنعت فنآوریهای اطلاعات و ارتباطات/علیرضا امیرکبیری، امید محمودیان: ص ۱۲۷
▪ بخش انگلیسی: خلاصه انگلیسی مقالات: ص ۳
صاحب امتیاز: دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
مدیر مسؤول: سیدرضا سید جوادین
سردبیر: بابک سهرابی
آدرس نشریه: تهران ـ بزرگراه شهید چمران ـ خیابان جلال آل احمد ـ دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ـ ساختمان الغدیر ـ دفتر مجلات
صندوق پستی: ۶۳۱۱ـ۱۴۱۵۵
کدپستی: ۱۴۱۱۷۱۳۱۱۴
تلفکس: ۸۸۰۰۶۳۵۵
تلفن: ۶۱۱۱۷۶۳۷
وبسایت: http//:jmk.ut.ac.ir
پست الکترونیک فصلنامه: ENTESHARAT@yahoo.com
مدیر مسؤول: سیدرضا سید جوادین
سردبیر: بابک سهرابی
آدرس نشریه: تهران ـ بزرگراه شهید چمران ـ خیابان جلال آل احمد ـ دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ـ ساختمان الغدیر ـ دفتر مجلات
صندوق پستی: ۶۳۱۱ـ۱۴۱۵۵
کدپستی: ۱۴۱۱۷۱۳۱۱۴
تلفکس: ۸۸۰۰۶۳۵۵
تلفن: ۶۱۱۱۷۶۳۷
وبسایت: http//:jmk.ut.ac.ir
پست الکترونیک فصلنامه: ENTESHARAT@yahoo.com
منبع : مرکز تحقیقات و فناوری اطلاعات ویستا (پایگاه اطلاعرسانی آفتاب)
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست