جمعه, ۵ بهمن, ۱۴۰۳ / 24 January, 2025
مجله ویستا


توسعهٔ مهندسی بازار ـ سال دوم، شماره ۸، زمستان ۱۳۸۷


▪ مدیریت بنگاههای اقتصادی ایران در شرایط رکود اقتصاد جهانی /پرویز درگی: ص ۲
▪ بازار خبر: ص ۶
▪ چالش‌های بازاریابی در ایران و جهان؛ تهدیدها، فرصتها، و راهکارها/دکتر محمد حقیقی: ص ۱۲
▪ بازاریابی استعاره‌ای؛ خداحافظی با گالوپ، سلام بر سالواتور دالی /امیرحسین سرفرازیان: ص ۱۶
▪ تحقیقات بازاریابی: ص ۱۷
▪ بزرگترین دشمن بازاریابی/استاد علی عباسی: ص ۱۹
▪ عوامل مهم در انتخاب محل فروشگاه /ستیلا باسقی: ص ۲۰
▪ چگونه به بازارهای جهانی وارد شویم؟ /امین اسداللهی ص ۲۲
▪ سمینارهای بازاریابی TMBA (بازاریابی، مشتری نوازی، تبلیغات): ص ۲۴
▪ برند و برندسازی در ایران: ساخت و تولید نام و نشان تجاری/سخنرانی دکتر اریک یواکیمز تالر/تدوین و پردازش: احمد آخوندی: ص ۲۶
▪ بازاریابی مبتنی بر ایجاد هیاهو /عبدالله نوروزی: ص ۳۲
▪ رقبا و جمع‌آوری اطلاعات در مورد آنها: بایدها و نبایدهای جمع آوری اطلاعات بازاریابی /محمد سالاری: ص ۳۴
▪ درسهایی برای آغاز و به ثمر رساندن مذاکرات فروش در لحظه /علیرضا اکبری: ص ۳۶
▪ ۶ گام تا اجرای استراتژی رقابتی/مجتبی ملائی: ص ۳۸
▪ تحقیقات بازار در سال ۲۰۰۷ /علیرضا پور محمدی: ص ۴۰
▪ ۱۰۱ تکنیک برای جذب و حفظ مشتری: ص ۴۲
▪ تازه‌ترین کتابهای بازاریابی و فروش: ص ۴۴
▪ فرم اشتراک فصلنامهٔ توسعه مهندسی بازار: ص ۴۶
▪ تازه‌ترین کتاب‌های بازاریابی، تبلیغات، و مدیریت: ص ۴۷
▪ عناوین ۸ شمارهٔ مطالب توسعه مهندسی بازار: ص ۴۸
فصلنامه توسعه مهندسی بازار
صاحب امتیاز و مدیر مسئول: پرویز درگی
سردبیر: احمد آخوندی
نشانی: خیابان آزادی ـ جنب مترو ـ خیابان شاهین ـ پلاک ۶ ـ طبقه سوم
تلفن: ۴-۶۶۰۲۸۴۰۱
فکس: ۶۶۰۲۸۴۰۵
سایت اختصاصی: www.tmba.ir
نشانی الکترونیک: mag@tmba.ir
منبع : مرکز تحقیقات و فناوری اطلاعات ویستا (پایگاه اطلاع‌رسانی آفتاب)