جمعه, ۵ بهمن, ۱۴۰۳ / 24 January, 2025
مجله ویستا
توسعهٔ مهندسی بازار ـ سال دوم، شماره ۸، زمستان ۱۳۸۷
▪ مدیریت بنگاههای اقتصادی ایران در شرایط رکود اقتصاد جهانی /پرویز درگی: ص ۲
▪ بازار خبر: ص ۶
▪ چالشهای بازاریابی در ایران و جهان؛ تهدیدها، فرصتها، و راهکارها/دکتر محمد حقیقی: ص ۱۲
▪ بازاریابی استعارهای؛ خداحافظی با گالوپ، سلام بر سالواتور دالی /امیرحسین سرفرازیان: ص ۱۶
▪ تحقیقات بازاریابی: ص ۱۷
▪ بزرگترین دشمن بازاریابی/استاد علی عباسی: ص ۱۹
▪ عوامل مهم در انتخاب محل فروشگاه /ستیلا باسقی: ص ۲۰
▪ چگونه به بازارهای جهانی وارد شویم؟ /امین اسداللهی ص ۲۲
▪ سمینارهای بازاریابی TMBA (بازاریابی، مشتری نوازی، تبلیغات): ص ۲۴
▪ برند و برندسازی در ایران: ساخت و تولید نام و نشان تجاری/سخنرانی دکتر اریک یواکیمز تالر/تدوین و پردازش: احمد آخوندی: ص ۲۶
▪ بازاریابی مبتنی بر ایجاد هیاهو /عبدالله نوروزی: ص ۳۲
▪ رقبا و جمعآوری اطلاعات در مورد آنها: بایدها و نبایدهای جمع آوری اطلاعات بازاریابی /محمد سالاری: ص ۳۴
▪ درسهایی برای آغاز و به ثمر رساندن مذاکرات فروش در لحظه /علیرضا اکبری: ص ۳۶
▪ ۶ گام تا اجرای استراتژی رقابتی/مجتبی ملائی: ص ۳۸
▪ تحقیقات بازار در سال ۲۰۰۷ /علیرضا پور محمدی: ص ۴۰
▪ ۱۰۱ تکنیک برای جذب و حفظ مشتری: ص ۴۲
▪ تازهترین کتابهای بازاریابی و فروش: ص ۴۴
▪ فرم اشتراک فصلنامهٔ توسعه مهندسی بازار: ص ۴۶
▪ تازهترین کتابهای بازاریابی، تبلیغات، و مدیریت: ص ۴۷
▪ عناوین ۸ شمارهٔ مطالب توسعه مهندسی بازار: ص ۴۸
▪ بازار خبر: ص ۶
▪ چالشهای بازاریابی در ایران و جهان؛ تهدیدها، فرصتها، و راهکارها/دکتر محمد حقیقی: ص ۱۲
▪ بازاریابی استعارهای؛ خداحافظی با گالوپ، سلام بر سالواتور دالی /امیرحسین سرفرازیان: ص ۱۶
▪ تحقیقات بازاریابی: ص ۱۷
▪ بزرگترین دشمن بازاریابی/استاد علی عباسی: ص ۱۹
▪ عوامل مهم در انتخاب محل فروشگاه /ستیلا باسقی: ص ۲۰
▪ چگونه به بازارهای جهانی وارد شویم؟ /امین اسداللهی ص ۲۲
▪ سمینارهای بازاریابی TMBA (بازاریابی، مشتری نوازی، تبلیغات): ص ۲۴
▪ برند و برندسازی در ایران: ساخت و تولید نام و نشان تجاری/سخنرانی دکتر اریک یواکیمز تالر/تدوین و پردازش: احمد آخوندی: ص ۲۶
▪ بازاریابی مبتنی بر ایجاد هیاهو /عبدالله نوروزی: ص ۳۲
▪ رقبا و جمعآوری اطلاعات در مورد آنها: بایدها و نبایدهای جمع آوری اطلاعات بازاریابی /محمد سالاری: ص ۳۴
▪ درسهایی برای آغاز و به ثمر رساندن مذاکرات فروش در لحظه /علیرضا اکبری: ص ۳۶
▪ ۶ گام تا اجرای استراتژی رقابتی/مجتبی ملائی: ص ۳۸
▪ تحقیقات بازار در سال ۲۰۰۷ /علیرضا پور محمدی: ص ۴۰
▪ ۱۰۱ تکنیک برای جذب و حفظ مشتری: ص ۴۲
▪ تازهترین کتابهای بازاریابی و فروش: ص ۴۴
▪ فرم اشتراک فصلنامهٔ توسعه مهندسی بازار: ص ۴۶
▪ تازهترین کتابهای بازاریابی، تبلیغات، و مدیریت: ص ۴۷
▪ عناوین ۸ شمارهٔ مطالب توسعه مهندسی بازار: ص ۴۸
فصلنامه توسعه مهندسی بازار
صاحب امتیاز و مدیر مسئول: پرویز درگی
سردبیر: احمد آخوندی
نشانی: خیابان آزادی ـ جنب مترو ـ خیابان شاهین ـ پلاک ۶ ـ طبقه سوم
تلفن: ۴-۶۶۰۲۸۴۰۱
فکس: ۶۶۰۲۸۴۰۵
سایت اختصاصی: www.tmba.ir
نشانی الکترونیک: mag@tmba.ir
صاحب امتیاز و مدیر مسئول: پرویز درگی
سردبیر: احمد آخوندی
نشانی: خیابان آزادی ـ جنب مترو ـ خیابان شاهین ـ پلاک ۶ ـ طبقه سوم
تلفن: ۴-۶۶۰۲۸۴۰۱
فکس: ۶۶۰۲۸۴۰۵
سایت اختصاصی: www.tmba.ir
نشانی الکترونیک: mag@tmba.ir
منبع : مرکز تحقیقات و فناوری اطلاعات ویستا (پایگاه اطلاعرسانی آفتاب)
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست