یکشنبه, ۱۶ دی, ۱۴۰۳ / 5 January, 2025
مجله ویستا
حمایت از مشتری در یک هفته
نویسنده : ولمین - جان
مترجم : نمازی - بنفشه
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۱/۰۲/۱۴
رده دیویی : ۶۵۸.۸۱۲
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۱۸
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۹۳۳۴۸-۵-۸
در بیست و دومین شماره از مجموعه کتابهای مدیریتی 'انجمن مدیریت انگلستان' موضوع جلب رضایت مشتری به زبانی ساده و کاربردی شرح داده شده است .نگارنده نخست مفهوم کلی حمایت از مشتری و نقش و تاثیر آن را به منظور کسب منافع شرکت بیان داشته, سپس از عواملی یاد میکند که حمایت از مشتری را تحتتاثیر قرار میدهد' .شیوههای ارتقای روابط با مشتری', 'چگونگی تبدیل شکایات به تجربههای مثبت 'و 'لزوم استقرار استانداردها و نظارت بر نتایج حاصل از آنها 'از دیگر مباحث این کتاب است .
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست