یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 12 May, 2024
مجله ویستا
نکاتی برای تقویت خبرنامه های پستی
پیشرفت روز افزون نامه های تبلیغاتی، موجب افزایش مبارزه برای بدست آوردن فضای مطلوب در صندوق پستی مشتریان و حفظ خوانندگان وفادار در طول زمان شده است.
شما کافی است به سایت www.internet.com سری بزنید و ببینید که صدها و هزاران لیست خبری در موضوعات مختلف وجود دارد که می توانید در آنها عضو شوید و انواع و اقسام اطلاعات و اخبار را بصورت روزانه، هفتگی و ماهانه دریافت کنید.
ولی اگر بخواهید چند خبرنامه ایرانی مناسب پیدا کنید که بطور مرتب برای شما اطلاعات دلخواه شما را ارسال کنند، دچار مشکل خواهید شد. دلیل اول این است که یک سایت مناسب که تمام خبرنامه های ایرانی را معرفی کند و شما بتوانید در آن سایت، خبرنامه دلخواه خود را انتخاب کنید وجود ندارد. دلیل دوم که البته از اولی مهم تر است این است که اصلا تعداد خبرنامه های ایرانی موجود در این دنیای بزرگ مجازی، انگشت شمار است و در موضوعات بسیار محدود و اکثرا در چارچوب اطلاعات فنی و نرم افزاری خلاصه می شوند.
فایده خبرنامه چیست ؟ خوب، کم ترین فایده آن این است که شما قدرت انتخاب در نوع اطلاعاتی که بدست شما می رسد دارید یعنی اینکه شما هستید که به میل خود در یک خبرنامه عضو می شوید و اطلاعات دریافت می کنید. دوم اینکه این اطلاعات در صندوق پستی شما وارد می شود و شما سر فرصت آنها را مطالعه خواهید کرد. سوم اینکه این اطلاعات بطور مرتب بدست شما می رسند و شما ناخودآگاه در دوره های زمانی متناوب، به اطلاعات جدید دسترسی پیدا می کنید.
چهارم اینکه وجود خبرنامه باعث ماندگاری بازدید کننده برای سایت شما می شود. شما هم کمی فکر کنید، حتما موارد دیگری به ذهنتان خواهد رسید.
راه اندازی خبرنامه زیاد هم سخت نیست. شما با صرف نیم ساعت وقت در سایت www.ymlp.com می توانید برای خود یک خبرنامه راه اندازی کنید و از همین امروز شروع به عضو گیری کنید ولی نکته مهم این است که اگر قدم های مناسب بر ندارید و استانداردهای لازم را رعایت نکنید، خبرنامه شما تبدیل به یک ابزار ضد تبلیغ برای سایت شما خواهد شد. چند نکته زیر را به عنوان توصیه در ذهن داشته باشید.
۱) خلاصه بگوئید
زمانی که مشترکین بدانند که برای خواندن و تحلیل محتوانی نامه رسیده مجبورند بیش از ۲ دقیقه وقت صرف کنند، مطابق عادت مرسوم، خواندن آنرا به وقت دیگری موکول می کنند، و هنگام رجوع به آن عموما مراحل زیر به اجرا در می آید : ۱) پاک کردن نامه بدون خواندن آن ۲ ) فسخ اشتراک. یک خبرنامه مناسب، تنها حدود ۱۸۰ کلمه در هفته می باشد که حداکثر در یک دقیقه قابل خواندن است.
۲) جذاب و متفاوت باشید
اینکه خوانندگان نتوانند پیشنهادات شما را درجای دیگری پیدا کنند، برای جلب توجه آنها حائز اهمیت است. موضوعاتی مانند: ایده های بدیع، خبرهای روز صنعت، موارد جدید تحقیقاتی یا پیشنهادهای جنجالی و مسائلی شبیه اینها را در خبرنامه خود بگنجانید. سعی نکنید فقط برای پر کردن آن، از اخبار تکراری یا قدیمی استفاده کنید.
۳) روی خوانندگان تمرکز کنید
برای هیچ کس، موضوعاتی مثل نگهبان شرکت، برنامه مسافرتی، خرابی ناگهانی دستگاه ها یا هوای نامناسب شهر شما اهمیتی ندارد. هر شخصی علائق خاص خود را دارد اما رمز طول عمر انتشار خبرنامه ها در مفید بودن آن از نظر خوانندگان است.
۴) یک نمونه از خبرنامه در اختیار خواننده بگذارید
شما مجبور نیستید آرشیو کامل نشریه خود را رایگان در اختیار همه قرار دهید ( من هم این کار نمی کنم ) اما اجازه بدهید تا بازدید کننده سایت قبل از اشتراک حداقل به یک نمونه که نشان دهنده فعالیتهای شما باشد، دسترسی پیدا کند. مردم دوست ندارند انرژی خود را صرف کاری کنند که ممکن است از نتیجه آن راضی نباشند حتی اگر نشریه شما رایگان باشد.
۵) محتوای تبلیغاتی را محدود کنید
مطالب تبلیغاتی نباید بیش از ۲۰% خبرنامه شما را در بر بگیرد، ۸۰% محتویات خبرنامه باید به مطالب مستقل و غیر تبلیغاتی اختصاص یابد. به جای تبلیغات مکرر که خواننده ها را به خریدار تبدیل می کند بهتر است از وقت استفاده بهینه کنید.
۶) زمانبندی را رعایت کنید
هر چند نشریه شما بتواند در نظر خوانندگان اعتبار مثبت بدست بیاورد، تغییر در برنامه آن باعث تضعیف اعتماد کسب شده می شود. ثابت بودن برنامه انتشار، باعث تقویت اعتبار می شود.
این خط مشی ها را پیش بگیرید، تا شما هم بتوانید یکی از منتشرکنندگان مقتدر Online باشید.
منبع : ارجان نت
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
مجلس شورای اسلامی ایران مجلس صادق زیباکلام انتخابات مجلس دوازدهم انتخابات مجلس انتخابات مجلس دوازدهم دولت انتخابات مجلس شورای اسلامی ستاد انتخابات کشور رهبر انقلاب
تهران قتل هواشناسی فضای مجازی شهرداری تهران سیل زلزله سازمان هواشناسی پلیس وزارت بهداشت آتش سوزی سلامت
خودرو قیمت دلار قیمت طلا قیمت خودرو بازار خودرو سایپا گاز حقوق بازنشستگان بورس نمایشگاه نفت ایران خودرو بانک مرکزی
کتاب نمایشگاه کتاب تهران دفاع مقدس نمایشگاه کتاب رضا عطاران کیانوش عیاری سینمای ایران تلویزیون نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران سینما سریال کتابخانه
خورشید فناوری تجهیزات پزشکی
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه فلسطین جنگ غزه آمریکا حماس روسیه سازمان ملل افغانستان رفح اوکراین
پرسپولیس فوتبال استقلال رئال مادرید لیگ برتر هوادار باشگاه پرسپولیس سپاهان لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر ایران بازی تراکتور
هوش مصنوعی همراه اول شفق قطبی دبی ناسا ایلان ماسک نوآوری اپل تبلیغات گوگل طوفان خورشیدی
سرطان درمان و آموزش پزشکی کاهش وزن رژیم غذایی زیبایی فشار خون بارداری توت فرنگی هندوانه