سه شنبه, ۲۰ آذر, ۱۴۰۳ / 10 December, 2024
مجله ویستا


تمایز یا نابودی: صدها مورد تجربه عملی در تدوین راهبردهای بازاریابی بر اساس تمایز


تمایز یا نابودی: صدها مورد تجربه عملی در تدوین راهبردهای بازاریابی بر اساس تمایز
نویسنده : تراوت - جک
مترجم : امیرشاهی - احمد
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۰۳/۲۷
رده دیویی : ۶۵۸.۸
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۳۶۸
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۴/۵/ت۴ت۸
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۷۰۹۲-۲۱-۰

نگارنده در کتاب راه‌های گوناگونی معرفی می‌کند که با کاربست آنها شرکت‌ها بتوانند از دیگران متمایز باشند و از این طریق به توسعه گسترش دست یابند . برخی از مباحث کتاب عبارت‌اند از' :سلطه قدرتمند انتخاب', ''خلاقیت 'یک ایده متمایز کننده نیست', ''اولین بودن 'یک ایده متمایز کننده است', ''مالکیت بر یک خصوصیت 'راهی برای تمایز است', ''تخصص بازار 'یک ایده متمایز کننده است', ''ترجیح 'یک ایده متمایز کننده است .'