چهارشنبه, ۲۶ دی, ۱۴۰۳ / 15 January, 2025
لیلا مکتبیفرد[۲]
منابع
ـ «اطلاعات کلی درباره چگونگی استفاده از خدمات سایت» (۱۳۸۶). ]پیوسته[. قابل دسترس در: http://www.iranbin.com/generalquestions.htm
ـ انصاری، نوشآفرین (۱۳۸۵). شورای کتاب کودک، تهران. مصاحبه، ۲۵ بهمن.
ـ «بزرگترین کتابفروشی اینترنت افقهای فکر را میگستراند» (۲۰۰۵). ]پیوسته[ قابل دسترس در:
http://www.bbc.co.uk/persian/business/story/۲۰۰۵/۰۷/۰۵۰۷۱۴_ra-amazon-birthday.shtml
ـ بلوریان تهرانی (۱۳۷۸). بازاریابی و مدیریت بازار. تهران: مؤسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی.
ـ پایا، حسین (۱۳۸۲). تاریخ شفاهی نشر ایران. زیر نظر عبدالحسین آذرنگ و علی دهباشی. تهران: ققنوس. ص ۴۳۷- ۴۶۴.
ـ تهوری، علی (۱۳۸۶). نشر ققنوس، تهران. مصاحبه، ۱۵ اردیبهشت.
ـ جعفری، عبدالرحیم (۱۳۸۲). تاریخ شفاهی نشر ایران. زیر نظر عبدالحسین آذرنگ و علی دهباشی. تهران: ققنوس. ص ۱۳- ۵۰.
ـ حدادی، نصرالله (۱۳۸۶). «اولین نمایشگاههای کتاب ایران». اعتماد. ۱۶ اردیبهشت.
ـ رمضان شیرازی، داوود (۱۳۸۲). تاریخ شفاهی نشر ایران. زیر نظر عبدالحسین آذرنگ و علی دهباشی. تهران: ققنوس.
ـ طالبینژاد، احمد (۱۳۸۶). «مراتب هفتگانه». ماهنامه هفت. ۳۷. خرداد: ۴- ۵.
ـ علیزاده، حمید (۱۳۸۵). «بررسی کاربرد اصول بازاریابی محصولات و خدمات». فصلنامه کتابداری و اطلاعرسانی. ۳۶. زمستان: ۱۰۹-۱۲۶.
ـ قزلایاغ، ثریا (۱۳۸۳). ادبیات کودک و ترویج خواندن. تهران: سمت.
ـ کاتلر، فیلیپ (۱۳۸۳). دائرة المعارف بازاریابی ازA تا Z. مترجمان عبدالحمید ابراهیمی، هرمز مهرانی، احمد درخشان. تهران: آن.
ـ کاشیچی، محمود (۱۳۸۲). تاریخ شفاهی نشر ایران. زیر نظر عبدالحسین آذرنگ و علی دهباشی. تهران: ققنوس. ص ۱۵۱- ۱۶۸.
ـ کیائیان، حسن (۱۳۸۶). نشر چشمه، تهران. مصاحبه، ۱۳ اردیبهشت.
ـ موسایی، داوود (۱۳۸۲). تاریخ شفاهی نشر ایران. زیر نظر عبدالحسین آذرنگ و علی دهباشی. تهران: ققنوس. ص ۳۷۷- ۳۹۲.
ـ موسویزاده، زهرا (۱۳۸۲). «برنامهریزی و بازاریابی کتاب» دومین گردهمایی نقش اطلاعرسانی در توسعه فرهنگی: کتاب و فناوری اطلاعات. تهران: خانه کتاب. ص ۳۲۷ – ۳۳۸.
ـ ناقد، خسرو (۱۳۸۳). «فقط شتر کتاب نمیخواند». ]پیوسته[. قابل دسترس در:
http://www.naghed.net/Gozaresh_ha/Frankfurte-Buchmesse.htm
ـ همایی، جعفر (۱۳۸۲). تاریخ شفاهی نشر ایران. زیر نظر عبدالحسین آذرنگ و علی دهباشی. تهران: ققنوس. ص ۳۹۳- ۴۱۸.
ـ --------- (۱۳۸۵). «برنامههای بلند مدت اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران». کتاب ماه کلیات. ۱۰۶-۱۰۸. مهر- آبان: ۸-۱۵.
- Gerhardt, Lillian N. (۱۹۹۱). “who buys children’s book?”. School Library Journal. December: ۴.
- Holt, Karen (۲۰۰۴). “Children’s books: the Great balancing act”. Publishers Weekly. January ۵: ۳۱-۳۴.
- “How do you say ‘growing pain’ in Spanish” (۲۰۰۵). Publishers Weekly. January ۱۷: ۳۰-۳۱.
- “Marketing” (۲۰۰۷). Wikipedia, the free encyclopedia. [online]. Available: http://en.wikipedia.org/wiki/Marketing.
- “Publishing, history of” (۱۹۷۷). The New Encyclopedia Britannica. Vol. ۱۵. p. ۲۲۱ – ۲۵۷.
- Randall, Peter. E (۲۰۰۷). “Marketing and distribution services”. [online] Available: http://www.perpublisher.com/pub.html
- Rosen, Judith (۲۰۰۲). “Seinfeld to publish children’s book with LB”. Publishers Weekly. January ۲۸: ۱۳۴.
- Tebbel, John (۱۹۹۳). “Book: Publishing and selling”. The Encyclopedia Americana: International edition. Vol ۴. p. ۲۳۱- ۲۴۰.
۱. این مقاله با راهنمایی استاد ارجمند آقای دکتر فرج پهلو تهیه شده است.
۲. دانشجوی دکتری کتابداری و اطلاعرسانی دانشگاه شهید چمران اهواز r-maktabi@yahoo.com
۳. product Oriented.
۴. Market Oriented.
۵. Consumer.
۶. Book Fairs.
۱.Marketing.
۱. Product Oriented.
۲. Market Oriented.
۱. Gerhardt.
۲. Publishing, history of.
۳. Paperback.
۱.“How do you say ‘Growing Pain’ in Spanish”.
۱.www. Amazon.com.
۲. Profile.
۳. www.iranbin.com.
۱. Google.
۲. Randall.
۱. Publishers Trade List Annual.
۱. Rosen.
۱. Harpercollins.
۱. Holt.
منابع
ـ «اطلاعات کلی درباره چگونگی استفاده از خدمات سایت» (۱۳۸۶). ]پیوسته[. قابل دسترس در: http://www.iranbin.com/generalquestions.htm
ـ انصاری، نوشآفرین (۱۳۸۵). شورای کتاب کودک، تهران. مصاحبه، ۲۵ بهمن.
ـ «بزرگترین کتابفروشی اینترنت افقهای فکر را میگستراند» (۲۰۰۵). ]پیوسته[ قابل دسترس در:
http://www.bbc.co.uk/persian/business/story/۲۰۰۵/۰۷/۰۵۰۷۱۴_ra-amazon-birthday.shtml
ـ بلوریان تهرانی (۱۳۷۸). بازاریابی و مدیریت بازار. تهران: مؤسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی.
ـ پایا، حسین (۱۳۸۲). تاریخ شفاهی نشر ایران. زیر نظر عبدالحسین آذرنگ و علی دهباشی. تهران: ققنوس. ص ۴۳۷- ۴۶۴.
ـ تهوری، علی (۱۳۸۶). نشر ققنوس، تهران. مصاحبه، ۱۵ اردیبهشت.
ـ جعفری، عبدالرحیم (۱۳۸۲). تاریخ شفاهی نشر ایران. زیر نظر عبدالحسین آذرنگ و علی دهباشی. تهران: ققنوس. ص ۱۳- ۵۰.
ـ حدادی، نصرالله (۱۳۸۶). «اولین نمایشگاههای کتاب ایران». اعتماد. ۱۶ اردیبهشت.
ـ رمضان شیرازی، داوود (۱۳۸۲). تاریخ شفاهی نشر ایران. زیر نظر عبدالحسین آذرنگ و علی دهباشی. تهران: ققنوس.
ـ طالبینژاد، احمد (۱۳۸۶). «مراتب هفتگانه». ماهنامه هفت. ۳۷. خرداد: ۴- ۵.
ـ علیزاده، حمید (۱۳۸۵). «بررسی کاربرد اصول بازاریابی محصولات و خدمات». فصلنامه کتابداری و اطلاعرسانی. ۳۶. زمستان: ۱۰۹-۱۲۶.
ـ قزلایاغ، ثریا (۱۳۸۳). ادبیات کودک و ترویج خواندن. تهران: سمت.
ـ کاتلر، فیلیپ (۱۳۸۳). دائرة المعارف بازاریابی ازA تا Z. مترجمان عبدالحمید ابراهیمی، هرمز مهرانی، احمد درخشان. تهران: آن.
ـ کاشیچی، محمود (۱۳۸۲). تاریخ شفاهی نشر ایران. زیر نظر عبدالحسین آذرنگ و علی دهباشی. تهران: ققنوس. ص ۱۵۱- ۱۶۸.
ـ کیائیان، حسن (۱۳۸۶). نشر چشمه، تهران. مصاحبه، ۱۳ اردیبهشت.
ـ موسایی، داوود (۱۳۸۲). تاریخ شفاهی نشر ایران. زیر نظر عبدالحسین آذرنگ و علی دهباشی. تهران: ققنوس. ص ۳۷۷- ۳۹۲.
ـ موسویزاده، زهرا (۱۳۸۲). «برنامهریزی و بازاریابی کتاب» دومین گردهمایی نقش اطلاعرسانی در توسعه فرهنگی: کتاب و فناوری اطلاعات. تهران: خانه کتاب. ص ۳۲۷ – ۳۳۸.
ـ ناقد، خسرو (۱۳۸۳). «فقط شتر کتاب نمیخواند». ]پیوسته[. قابل دسترس در:
http://www.naghed.net/Gozaresh_ha/Frankfurte-Buchmesse.htm
ـ همایی، جعفر (۱۳۸۲). تاریخ شفاهی نشر ایران. زیر نظر عبدالحسین آذرنگ و علی دهباشی. تهران: ققنوس. ص ۳۹۳- ۴۱۸.
ـ --------- (۱۳۸۵). «برنامههای بلند مدت اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران». کتاب ماه کلیات. ۱۰۶-۱۰۸. مهر- آبان: ۸-۱۵.
- Gerhardt, Lillian N. (۱۹۹۱). “who buys children’s book?”. School Library Journal. December: ۴.
- Holt, Karen (۲۰۰۴). “Children’s books: the Great balancing act”. Publishers Weekly. January ۵: ۳۱-۳۴.
- “How do you say ‘growing pain’ in Spanish” (۲۰۰۵). Publishers Weekly. January ۱۷: ۳۰-۳۱.
- “Marketing” (۲۰۰۷). Wikipedia, the free encyclopedia. [online]. Available: http://en.wikipedia.org/wiki/Marketing.
- “Publishing, history of” (۱۹۷۷). The New Encyclopedia Britannica. Vol. ۱۵. p. ۲۲۱ – ۲۵۷.
- Randall, Peter. E (۲۰۰۷). “Marketing and distribution services”. [online] Available: http://www.perpublisher.com/pub.html
- Rosen, Judith (۲۰۰۲). “Seinfeld to publish children’s book with LB”. Publishers Weekly. January ۲۸: ۱۳۴.
- Tebbel, John (۱۹۹۳). “Book: Publishing and selling”. The Encyclopedia Americana: International edition. Vol ۴. p. ۲۳۱- ۲۴۰.
۱. این مقاله با راهنمایی استاد ارجمند آقای دکتر فرج پهلو تهیه شده است.
۲. دانشجوی دکتری کتابداری و اطلاعرسانی دانشگاه شهید چمران اهواز r-maktabi@yahoo.com
۳. product Oriented.
۴. Market Oriented.
۵. Consumer.
۶. Book Fairs.
۱.Marketing.
۱. Product Oriented.
۲. Market Oriented.
۱. Gerhardt.
۲. Publishing, history of.
۳. Paperback.
۱.“How do you say ‘Growing Pain’ in Spanish”.
۱.www. Amazon.com.
۲. Profile.
۳. www.iranbin.com.
۱. Google.
۲. Randall.
۱. Publishers Trade List Annual.
۱. Rosen.
۱. Harpercollins.
۱. Holt.
منبع : کتابداری و اطلاع رسانی
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست