جمعه, ۲۳ شهریور, ۱۴۰۳ / 13 September, 2024
مجله ویستا
اندازهگیری رضایت مشتری
نویسنده : اسکندری، محمدرضا,هیل، نایجل,اسکندری، منیره
شماره کنگره : ۸الف۹۶ه/ ۳۳۵/ ۵۴۱۵ H
شابک : ۹۶۴-۳۱۷-۶۱۴-۲
رده دیویی : ۶۵۸.۸۱۲
تاریخ نشر : ۸۵۰۵۲۵
تعداد صفحه : ۳۵۰
نوبت چاپ : ۱
اين كتاب، با بيان مفاهيم رضايت مشتري، روشهاي انجام تحقيق، طراحي پرسشنامه، مصاحبه، تجزيه و تحليل و گزارشدهي، همراه با جداول، تصاوير، و مثالهايي از تحقيقات مشتري، راهنمايي است به منظور طراحي و اجراي صحيح يك تحقيق اندازهگيري رضايت مشتري. در كتاب، به تفصيل به چگونگي اندازهگيري رضايت مشتري و نحوهي استفاده از اين اطلاعات با هدف افزايش عملكردهاي تجاري در زمينههايي پرداخته شده است كه موجب افزايش رضايت مشتري ميشود. عناوين كتاب، بدينقرار است: علت اندازهگيري رضايت مشتري، اهداف تحقيق، شناخت رفتار مشتري، تحقيق اكتشافي، نمونهگيري، روشهاي انجام تحقيق، طراحي پرسشنامه، مهارتهاي مصاحبهگري، تجزيه و تحليل و گزارشدهي، جنبههاي روابط عمومي، و بيشينهسازي مزايا.
وایرال شده در شبکههای اجتماعی
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست