جمعه, ۲۸ دی, ۱۴۰۳ / 17 January, 2025
مجله ویستا
ببین همچنین چه کسی حرف میزند - LOOK WHO'S TAKING TOO
سال تولید : ۱۹۹۰
کشور تولیدکننده : امریکا
محصول : تری استار
کارگردان : ایمی هکرلینگ
فیلمنامهنویس : نیل ایزارییل و هگرلینگ، بر مبنای شخصیتهائی خلق شده توسط هکرلینگ
فیلمبردار : توماس دل روت
آهنگساز(موسیقی متن) : دیوید کیتی
هنرپیشگان : جان تراولتا، کریستی الی، الیمپیا دوکاکیس، الیاس کوتئاس، توینک کاپلان، گیلبرت گاتفرید، بروس ویلیس، رزان بار و مل بروکس
نوع فیلم : رنگی، ۸۱ دقیقه
ـ ̎جیمز̎ (تراولتا) در تکاپوی امرار معاش برای خانوادهاش است. او هنوز هم دلش میخواهد خلبان خطوط هوائی شود ولی هم چنان رانندهٔ تاکسی است. همسرش، ̎مالی̎ (الی) نیز که یک حسابرس پر مشغلخ است، مدام در حال کار است. با اینکه فشارهای حرفهای تأثیر زیادی بر زندگی زناشوئی آن دو گذاشته، با این همه ̎مالی̎ دوباره باردار میشود و دختر به نام ̎جولی̎ (با صدای بار) دنیا میآورد. با ورود بچهٔ شیرخواره به خانه، پسرشان، ̎میکی̎ (با صدای ویلیس) نه تنها مجبور است با این مهمان ناخواندهٔ جدید کناب بیاید بلکه باید فکری هم برای ̎ آقای پاتی̎ (با صدای بروکس) بکند.
ـ یک ایدهٔ جذاب دیگر که در قسمت دوم از فرط دستمالی شدن و افتادن در کلیشههای ژانر از دست میرود. در اینجا بر خلاف قسمت اول (ایمی هکرلینگ، ۱۹۸۹) دیگر نه تراولتا بامزه است و نه صدای ویلیس که در قسمت اول خیلیها را خندانده بود. هکرلینگ صرفاً به داستان نخست یک دختر کوچک اضافه کرده تا شوخیها کمی وقیحانهتر و البته بیمزهتر از قسمت نخست شود و البته تراولتا هم به میزان رقصهای دههٔ هشتادیاش قدری افزوده تا زمان فیلم برای رسیدن به استاندارد یک فیلم بلند کافی باشد.
کشور تولیدکننده : امریکا
محصول : تری استار
کارگردان : ایمی هکرلینگ
فیلمنامهنویس : نیل ایزارییل و هگرلینگ، بر مبنای شخصیتهائی خلق شده توسط هکرلینگ
فیلمبردار : توماس دل روت
آهنگساز(موسیقی متن) : دیوید کیتی
هنرپیشگان : جان تراولتا، کریستی الی، الیمپیا دوکاکیس، الیاس کوتئاس، توینک کاپلان، گیلبرت گاتفرید، بروس ویلیس، رزان بار و مل بروکس
نوع فیلم : رنگی، ۸۱ دقیقه
ـ ̎جیمز̎ (تراولتا) در تکاپوی امرار معاش برای خانوادهاش است. او هنوز هم دلش میخواهد خلبان خطوط هوائی شود ولی هم چنان رانندهٔ تاکسی است. همسرش، ̎مالی̎ (الی) نیز که یک حسابرس پر مشغلخ است، مدام در حال کار است. با اینکه فشارهای حرفهای تأثیر زیادی بر زندگی زناشوئی آن دو گذاشته، با این همه ̎مالی̎ دوباره باردار میشود و دختر به نام ̎جولی̎ (با صدای بار) دنیا میآورد. با ورود بچهٔ شیرخواره به خانه، پسرشان، ̎میکی̎ (با صدای ویلیس) نه تنها مجبور است با این مهمان ناخواندهٔ جدید کناب بیاید بلکه باید فکری هم برای ̎ آقای پاتی̎ (با صدای بروکس) بکند.
ـ یک ایدهٔ جذاب دیگر که در قسمت دوم از فرط دستمالی شدن و افتادن در کلیشههای ژانر از دست میرود. در اینجا بر خلاف قسمت اول (ایمی هکرلینگ، ۱۹۸۹) دیگر نه تراولتا بامزه است و نه صدای ویلیس که در قسمت اول خیلیها را خندانده بود. هکرلینگ صرفاً به داستان نخست یک دختر کوچک اضافه کرده تا شوخیها کمی وقیحانهتر و البته بیمزهتر از قسمت نخست شود و البته تراولتا هم به میزان رقصهای دههٔ هشتادیاش قدری افزوده تا زمان فیلم برای رسیدن به استاندارد یک فیلم بلند کافی باشد.
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست