دوشنبه, ۸ بهمن, ۱۴۰۳ / 27 January, 2025
مجله ویستا
شکار فاجعهآمیز - Caccia Tragica
سال تولید : ۱۹۴۷
کشور تولیدکننده : ایتالیا
محصول : جورجی آلیانی
کارگردان : جوزپه د سانتیس
فیلمنامهنویس : کارلو لیتزانی، اومبرتو باربارو، کورادو آلوارو، چزاره زاواتینی، انیو دکونچینی، میکل آنجلو آنتونیونی و دسانتیس.
فیلمبردار : اتللو مارتلی.
آهنگساز(موسیقی متن) : جوزپه رزاتی.
هنرپیشگان : ماسیمو جیروتی، آندرهآ ککی، ویتوریو دوزه، ککو ریسونه، فولکو لولی و کارلا دل پوجو.
نوع فیلم : سیاه و سفید، ۸۹ دقیقه.
پس از پایان جنگ جهانی دوم، در منطقه دره پو، زمینداران با نکاشتن زمینهای خود، سعی میکنند کمبود مصنوعی ایجاد کنند و قیمت غلات را بالا ببرند. دولت با اعطای تسهیلات به تعاونیهای کشاورزی، کشت زمینها را در اختیار آنان قرار میدهد. زمینداراندر عکسالعمل، مزدوران خود را برای سرکوب و ارعاب روانه میکنند. از جمله به کامیون حامل پول تعاونی کشاورزان دستبرد میزنند. آنان "جووانا" (دلپوجو)، نوعروسی دهقان، را نیز به گروگان میگیرند. حالا خود دهقانان دست به کار میشوند تاسارقان را به دام بیاندازند...
٭ نخستین فیلم دسانتیس، فیلمساز مبارز مکتب نئورآلیسم ایتالیا، روایتی پرخشونت از درگیریهای طبقاتی است. او با انباشته کردن فیلم از جلوههای تکنیکی و اغراق بیش از حد در نمایش میان موقعیتەا و شخصیتها و نیز پیچیده کردن فیلم با سمبلهای متظاهرانه، به جای ارائه تصویری پرکشش از یک مسئله اجتماعی، درامی در چارچوبهای احساسی را به تماشا میگذارد.
کشور تولیدکننده : ایتالیا
محصول : جورجی آلیانی
کارگردان : جوزپه د سانتیس
فیلمنامهنویس : کارلو لیتزانی، اومبرتو باربارو، کورادو آلوارو، چزاره زاواتینی، انیو دکونچینی، میکل آنجلو آنتونیونی و دسانتیس.
فیلمبردار : اتللو مارتلی.
آهنگساز(موسیقی متن) : جوزپه رزاتی.
هنرپیشگان : ماسیمو جیروتی، آندرهآ ککی، ویتوریو دوزه، ککو ریسونه، فولکو لولی و کارلا دل پوجو.
نوع فیلم : سیاه و سفید، ۸۹ دقیقه.
پس از پایان جنگ جهانی دوم، در منطقه دره پو، زمینداران با نکاشتن زمینهای خود، سعی میکنند کمبود مصنوعی ایجاد کنند و قیمت غلات را بالا ببرند. دولت با اعطای تسهیلات به تعاونیهای کشاورزی، کشت زمینها را در اختیار آنان قرار میدهد. زمینداراندر عکسالعمل، مزدوران خود را برای سرکوب و ارعاب روانه میکنند. از جمله به کامیون حامل پول تعاونی کشاورزان دستبرد میزنند. آنان "جووانا" (دلپوجو)، نوعروسی دهقان، را نیز به گروگان میگیرند. حالا خود دهقانان دست به کار میشوند تاسارقان را به دام بیاندازند...
٭ نخستین فیلم دسانتیس، فیلمساز مبارز مکتب نئورآلیسم ایتالیا، روایتی پرخشونت از درگیریهای طبقاتی است. او با انباشته کردن فیلم از جلوههای تکنیکی و اغراق بیش از حد در نمایش میان موقعیتەا و شخصیتها و نیز پیچیده کردن فیلم با سمبلهای متظاهرانه، به جای ارائه تصویری پرکشش از یک مسئله اجتماعی، درامی در چارچوبهای احساسی را به تماشا میگذارد.
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست