دوشنبه, ۴ تیر, ۱۴۰۳ / 24 June, 2024
مجله ویستا


بازاریابی بنادر


تاریخ نشر : ۸۴۱۱۳۰
تیراژ : ۲۰۰۰
تعداد صفحه : ۱۸۴
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۷۵۵۱-۹۰-۸
رده دیویی : ۶۵۸.۸
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
مترجم : حمیدی - حمید
مترجم : قیصری - ثریا
نویسنده : والترز - ساسکیا

این کتاب درباره‌ی حمل و نقل دریایی بین‌المللی بازاریابی بنادر است که با مطالعات موردی تدوین شده است. در آغاز مفاهیم اساسی حمل و نقل بین‌المللی تشریح می‌شود و سپس شاکله‌ی کتاب براساس این اصول فراهم می‌آید: 1- آسان بگیریم و در انعقاد قراردادها، هدف را بر حمایت و انجام کار قرار دهیم. 2- همیشه بهترین موقعیت‌ها را که در ابتدا باید تعیین و انتخاب شوند، تشخیص دهیم. 3- دانش بیاموزیم و تجربه کسب کنیم و به مقوله‌ی 'جامعه یادگیرنده' بها و ارزش دهیم، جامعه‌ای که در آن هرکس باید از فعالیت‌های خود برای یادگیری از آن و در صورت لزوم تطبیق برای کسب نتایج بهتر، ارزیابی کند. 4- به فرهنگ و تاریخ و تمدن بپردازیم و از طریق گسترش و توسعه‌ی صنعت گردشگری، آموزه‌های آن را به مردم کشورهای مختلف انتقال دهیم و مردم را با فرهنگ‌های مختلف آشنا سازیم.