پنجشنبه, ۲۳ اسفند, ۱۴۰۳ / 13 March, 2025
مجله ویستا
اول کیفیت، بعد کمیت

گروه خودروسازی سایپا نیز پس از كسب موفقیتهای چشمگیر در افزایش تیراژ تولید و افزایش سهم در بازار داخلی در نیمه دوم دهه ۷۰ اكنون به سرعت در حال افزایش كیفیت تولید است. كسب عناوین مختلف از جمله تولید كننده پرطرفدارترین خودرو (پراید) و محبوبترین خودرو (زانتیا) از شواهد رشد كیفیت محصول در این شركت است. از آنجا كه سایپا كیفیت محصول را فراتر از استانداردهای ملی و جهانی تدوین شده و به معنای جلب رضایت مشتری میداند، خدمات پس از فروش را نیز متناسب با تقاضای مشتری بهبود و گسترش میدهد. گروه سایپا همچنین از هم اكنون گامهای مهمی برای اجرای استراتژی صنعت خودروی كشور در نیمه دوم دهه ۸۰ برداشته كه تولید خودروی ال ۹۰، ایجاد خط تولید خودرو در خارج از كشور و تولید محصولات متنوع و جدید مطابق سلیقه و فرهنگ ایرانیان از آن جمله است. میتوان گفت افزایش تیراژ تولید (رشد كمی) اكنون دیگر اولویت اصلی خودروسازان نیست و نمیتواند برای آنان افتخاری محسوب شود. در این برهه، رشد كیفیت محصول رمز ادامه حیات اقتصادی صنعت خودرو و موفقیت آن در عرصه داخلی و خارجی است. تنها شرط بقا و موفقیت خودروسازان این است: «اول كیفیت بعد كمیت».
منبع : اندیشه گستر سایپا
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست