چهارشنبه, ۱۷ بهمن, ۱۴۰۳ / 5 February, 2025
مجله ویستا
بازاریابی شبکهای: حقه اقتصادی، یا، فعالیت اقتصادی
نویسنده : یزدانی، محمود
شابک : ۹۶۴-۳۹۶-۱۸۳-۴
رده دیویی : ۶۵۸.۸۷۲
تاریخ نشر : ۸۵۰۵۲۸
تعداد صفحه : ۱۱۰
نوبت چاپ : ۱
اين كتاب حاوي مباحثي در خصوص بازاريابي شبكهاي است، كه نگارنده طي آن نوع فعاليت و روش كار شركتهايي همچون: گلد كوئيست ـ گلدماين ـ آسوگستر شرق ـ وست ويژن ـ ماي سون داياموند و ساير شركتهاي خارجي و داخلي مشابه را از زواياي گوناگون تحليل و بررسي نمودهاست.
برخي عناوين كتاب عبارتانداز:
تأثير بازاريابي شبكهاي بر روي بازار دلالي و واسطهگري ـ معيارهاي سلامت بازاريابي شبكهاي و تفاوت آن با دسيسه هرمي ـ نظرات مخالفان و موافقان بازاريابي شبكهاي و ...
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست